Skip to main content
Beantwoord

ik heb 1 email account en 2 aliassen ze krijgen alledrie hetzelfde binnen, ik wil dit graag gescheiden hebben

• February 5, 2024
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb 1 account en 2 aliassen, deze krijgen alledrie hetzelfde binnen. Ik zou dat graag gescheiden hebben, Ik zie dat een moderator dit kan omzetten, kan iemand me daarbij helpen ?

Beste antwoord door WMG-N

@Maspa 

Maak 2 nieuwe emailaccounts aan (naam maakt niet uit, het zijn slecht gebruikersnamen). Bel vervolgens met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) om die 2 aliassen te laten overzetten naar het juiste email-account. Het verplaatsen van emailadressen m.b.v. dit forum is sinds kort niet meer mogelijk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 5, 2024

@Maspa 

Maak 2 nieuwe emailaccounts aan (naam maakt niet uit, het zijn slecht gebruikersnamen). Bel vervolgens met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) om die 2 aliassen te laten overzetten naar het juiste email-account. Het verplaatsen van emailadressen m.b.v. dit forum is sinds kort niet meer mogelijk.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Maspa Welkom bij de Community! Het is dan inderdaad zaak om aparte e-mailboxen voor de aliassen aan te maken en deze dan te verplaatsen. Je kan dan inderdaad het beste even bellen met 0800-0402.