Skip to main content

ik heb 2 email adressen verwijdert omdat ik al de mails 3 dubbel binnen kreeg, nu heb ik extra accounts besteld maar kan nu die mail adressen niet meer gebruiken  kan dit opgelost worden er zit namelijk een email adres van de zaak bij.

@miranda45 

Dan moet je aan de KPN vragen om de zogenaamde “reservering” van die emailadressen te laten vewijderen. Dit kun je doen via de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402) of via dit forum. Via de klantenservice gaat het echter een fors stuk sneller. Daarna kun je die emailadressen weer gebruiken om daar emailaccounts van te maken in “MijnKPN".


Hi @miranda45, welkom hier. 

Is het inmiddels gelukt om dit te herstellen via onze klantenservice? En waar heb je deze e-mailadressen verwijderd, alleen in je e-mailprogramma of ook in de KPN online omgeving?


ik heb het bij beide verwijderd helaas  half uur met kpn aan de lijn gezeten en ze zeiden dat dit niet meer op te lossen is dus moest een nieuwe aanmaken.

verder konden ze er niks aan doen.


Een nieuwe in de zin om hetzelfde account weer aan te maken? Of helemaal een ander nieuw adres aan te maken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook onder persoonlijke opmerkingen vermelden om welk verwijderd e-mailadres het gaat dat je graag terig zou willen hebben. 
 


Gedaan 


Dankjewel. Ik heb nu de originele e-mailadressen weer vrijgegeven, dus je kunt ze zelf weer aanmaken in de online omgeving van KPN, dan kun je ze weer gebruiken. Nadeel is wel dat de e-mails die nog op server stonden bij deze adressen weg zijn. 


top dankjewel


top dankjewel

Graag gedaan, laat even weten of het lukt. Of juist niet natuurlijk.