Skip to main content

Er is na jaren iets geks aan de hand. Al contact gehad met een medewerker maar geen techneut. Er is in mijn account, zonder dat er door een ander is ingelogd en ook niet door mij, een ander email adres ingevoerd. Ook heb ik wel de mogelijkheid om in te loggen gehad en kan ik nog met het oude mail adres.

Of mijn account is door hackers gemanipuleerd en KPN heeft een groot probleem, of er is perongeluk door iemand in mijn account een emailadres gewijzigd.

Is er een techneut bij KPN die dit kan nagaan? Ik vind het zo absurd merkewaardig dat ik dit niet zomaar kan loslaten. Want alles is gewoon werkend. Maar op zijn minst een veiligheidsprobleem! Ik heb screenshots! En het betreft externe email adressen, dus niet die van KPNMAIL zelf.

De titel is: "2  verschillende e-mailadressen in 1 account".

Hier is niets geks aan. Dit kan gewoon. Heel veel mensen hebben dit.

Wat je verder vertelt in verhaal is me niet helemaal duidelijk. Kan je schermafdrukken laten zien zonder dat de volledige emailadressen zichtbaar zijn?

@HJdeV 

Gewoon het aloude recept: ALLE wachtwoorden veranderen, incl. dat voor het KPN ID en zorg ervoor dat alle wachtwoorden verschillend zijn. Daarna dat ongewenste emailadres verwijderen. Controleer ook of er bij “Mijn KPN” en in de KPN webmail of er dingen zijn veranderd. Bijv. een “forward” ingesteld in de KPN webmail.

Zolang een emailadres in bezit is van de KPN kan men dat emailadres als een alais aan een bestaand KPN emailaccount hangen. Helemaal niks mis mee.

Hoi @HJdeV. Welkom op de community! 

Er is in mijn account, zonder dat er door een ander is ingelogd en ook niet door mij, een ander email adres ingevoerd. Ook heb ik wel de mogelijkheid om in te loggen gehad en kan ik nog met het oude mail adres.

Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt. @Marlon92 vroeg hierboven al om een schermafdruk of een duidelijkere uitleg. Zou je dat in dit topic willen achterlaten. Ik denk graag mee en hopelijk komen we hier samen tot een oplossing/antwoord. 

Hoi @HJdeV. Welkom op de community! 

Er is in mijn account, zonder dat er door een ander is ingelogd en ook niet door mij, een ander email adres ingevoerd. Ook heb ik wel de mogelijkheid om in te loggen gehad en kan ik nog met het oude mail adres.

Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt. @Marlon92 vroeg hierboven al om een schermafdruk of een duidelijkere uitleg. Zou je dat in dit topic willen achterlaten. Ik denk graag mee en hopelijk komen we hier samen tot een oplossing/antwoord. 

Ik kom hier later mogelijk nog op terug, beetje te druk om goed gedetailleerd te beschrijven. Ik denk zelf dat het intern per ongeluk is gedaan. Er is namelijk door niemand ingelogd op mijn account. Ik dacht meer KPN te informeren of er mogelijk toch gehackt is of dat er achterhaald kan worden dat het per ongeluk is gedaan. Het euvel is telefonisch netjes opgelost, maar de medewerker kon niet zien of het intern was gebeurd.

Nou, lang verhaal... Het is een medewerker binnen KPN die per ongeluk een verkeerd e-mail adres heeft ingevoerd. Ik ben 8 jaar lang ziek geweest en hierom had ik om bewindvoering verzocht om voor mij formeel alles te regelen wanneer ik dat zelf niet kon zodat alles netjes door zou lopen en ik ook niet nog het gezeur van achterstanden moest gaan krijgen. Over het algemeen regelde ik alles zelf en dus ook mijn KPN account. Ik ben de 23e oktober jl. uit bewind gegaan en de brieven waren toen al verzonden, ik wist dit dus niet. Sinds 6 november weet ik dit dus wel. En aangezien het herfstvakantie was en mijn vaste bewindvoerder er niet was, kon ik geen duidelijk antwoord krijgen. Het is op zeker een foutje geweest bij het wijzigen van het e-mail adres. Toch gek, als ik vraag aan de KPN-medewerker hoe het kan dat mijn mailadres gewijzigd is, dat ze niet konden zien dat dit door een collega was gedaan. Of op verzoek van bewindvoerder. Had een boel onrust voorkomen. Maar het mysterie is dus opgelost!

@HJdeV Fijn om te horen dat de oorzaak nu duidelijk is! Ik begrijp dat dit voor onrust heeft gezorgd, vooral omdat de wijziging niet meteen zichtbaar was. Gelukkig is er nu duidelijkheid.

Reageer