Skip to main content

Ik heb een e-mail only abonnement die ik graag wil aanpassen.

Daarmee kan ik nu meerdere e-mail adressen gebruiken maar ik heb er maar 1 nodig.

Als ik inlog op MijnKPN staat dit abonnement er niet tussen.

 

Hallo @Harry Koning 

Een e-mail only abonnement kan ook gekoppeld worden via MijnKPN op de website. Alleen heb je dan wel het klantnummer nodig. Dat staat als het goed is op de bankafschrijving.

Kies na inloggen in MijnKPN voor Producten → Product toevoegen

Met postcode, huisnummer, klantnummer (van recente bankafschrijving) en laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer zou je het abonnement dan moeten kunnen koppelen.

Daarna kan je via de link KPN e-mail instellingen  het account beheren.


Beste Ruud, dat is al gelukt maar ik wil het pakket aanpassen. Ik betaal nu 7,12 per maand voor een serie adressen waar ik er maar 1 van gebruik. Het aanpassen is du niet mogelijk via mijnKPN.


Aha @Harry Koning , dan lijkt het erop dat jij nog een oud E-mail only Basis abonnement hebt, waarbij je standaard één mailbox hebt en voor elke extra mailbox moet bijbetalen. Als je in MijnKPN het product opent en dan “Extra opties wijzigen of toevoegen” kiest, dan kan je daar misschien onder “Internet” de extra mailbox(en) uit vinken?


Ruud, ja ik heb de mailadressen wel verwijderd maar kan het abonnement niet aanpassen.

Ik denk dat ik toch maar even moet bellen met KPN.

Bedankt voor de moeite!


Graag gedaan, bellen via 0800-0402 is dan de snelste weg. Succes!


@Harry Koning 

Bij zowel een “Email Basis” abonnement (het verleden) als een “Email Only” betaal je een vast bedrag per maand en dan heb je standaard recht op 2 emailboxen (Email Basis) of op 5 mailboxen (Email Only). Aan elke mailbox mag je 10 emailadressen hangen. Dit zijn de standaard mogelijkheden voor deze 2 abonnementen.

Het is - jammer maar helaas - niet mogelijk om het maximaal aantal mailboxen per abonnement te verminderen. De gedachte achter dit “verminderen” is waarschijnlijk dat je dan per maand minder abonnementsgeld betaalt. Maar dit “verminderen” is dus niet mogelijk.