Skip to main content

per abuis mij email account verwijderd kan dit hersteld worden

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

kan mijn email niet activere zegt dat deze niet bestaat

email ********@kpnmail.nl

 

Admin: Dubbele topics samengevoegd


heb mijn email per ongeluk verwijderd en wil deze weer herstellen alleen schijn dat te kunnen met jullie hulp

mrg rene

 

Admin: Reactie afgesplitst en naar je eigen topic verplaatst


@rene.korringa Als u de acties in onderstaand topic volgt komt het goed :

E-mail account verwijderd, kan ik het nog herstellen | KPN Community


@rene.korringa 

Hangt ervan af. Het emailaccount kan worden teruggehaald (denk; opheffing reservering) maar ik vrees dat hiermee wel jouw emails van dat account zijn verdwenen. Daarom de volgende vraag: gebruik je POP of IMAP in jouw emailprogramma ? Bij POP kunnen de emails nog worden teruggezet naar dat account.


Hoi @rene.korringa. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je per ongeluk jouw e-mail adres hebt verwijderd. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om dit te herstellen of de reservering te verwijderen, zodat je het e-mailadres opnieuw kan aanmaken. Wil je daarvoor het e-mailadres achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 


Hoi @rene.korringa. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je per ongeluk jouw e-mail adres hebt verwijderd. Ik zal voor je uitzoeken of het mogelijk is om dit te herstellen of de reservering te verwijderen, zodat je het e-mailadres opnieuw kan aanmaken. Wil je daarvoor het e-mailadres achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

 

@rene.korringa Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!😉