ik kan met mijn mailadres geen mails versturen wel ontvangen
Komt waarschijnlijk omdat je modem geupdate is. Deze heeft nu een strengere firewall die het versturen van mail kan blokkeren.
Ik en nog veel anderen vinden dat KPN de klanten hier vooraf per mail over had moeten informeren.
Maar KPN vind dat helemaal niet nodig. Hier op dit forum staat een topic waarin alles uitgelegd word. Dat vind KPN wel voldoende.Â
Heb jij dit topic nog niet gevonden?Â
Hi ​
Mocht je een update van het modem gehad hebben en sindsdien geen mails kunnen versturen, dan leen ik het antwoord van moderator Erik even:Â
de uitgaande firewall is aangepast naar een wat strakker niveau dan voorheen. Als jij inderdaad nog steeds poort 25 gebruikte, dan is dat de oorzaak. Maar, deze manier van mailinstellingen ondersteunen we ook al enige jaren niet meer. Vandaar dat we daar ook niet expliciet iets over gezegd hebben. Een overzicht van de huidige mailinstellingen vindt je hier op onze website.
Mocht dat niet meespelen, wil je dan laten weten wat er precies gebeurt wanneer je een mail wilt versturen?
Krijg je een foutmelding in beeld bijvoorbeeld? Ik hoor het graag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.