Skip to main content

hoi 

 

ik kan sinds vandaag 18-9-2022 geen bestanden meer printen of downloaden vanaf mijn webmail 

heeft er iemand een logische verklaring voor kan het met mijn vpn te maken hebben van avast 

Beste,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ongeacht het soort bestand (Word-document, PDF's, JPEG's) is niets meer te downloaden. Ik krijg iedere keer de melding “ Your session expired. Please login again.” Opnieuw inloggen lost het probleem niet op. Ook de cookies en tijdelijke bestanden verwijderen heeft niet voor een oplossing gezorgd.

 

 


Een VPN is altijd al een bottleneck om mailverkeer af te handelen, maar zou bij webmail geen problemen moeten geven omdat webmail een webbased applicatie is.

 


Hi @m de wit en @Tomaat80, ervaren jullie dit nog steeds en krijgen jullie ook beide dezelfde melding? En op welk apparaat hebben jullie het geprobeerd? En welke browser(s) hebben jullie getest?


Beste Maja,

Ik heb het probleem nog steeds en krijg ook nog steeds de melding “Your session expired. Please login again.” Ik gebruik mijn webmail op een desktop pc met een Windows 10 besturingssysteem. Ik heb de webmail geprobeerd in de browsers Firefox, MicroSoft Edge en CCleaner Browser. Ik krijg in alle gevallen dezelfde melding.


Duidelijk @Tomaat80, jij hebt je best gedaan merk ik! Puur om even te testen: wat gebeurt er als je de webmail op een ander apparaat opent? Desnoods je mobiele telefoon? Ik ben heel benieuwd of je dan hetzelfde te zien krijgt. 


@Tomaat80 

@m de wit 

Zet de VPN tijdelijk uit. Lukt het dan wel ?


Beste Maja,

Vanaf vandaag werkt het downloaden van bestanden weer. Ik heb zelf niets aan instellingen o.i.d. veranderd. Geen idee waarom het nu weer wel werkt, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het werkt!

 


Ah helemaal top dat het weer lukt @Tomaat80! Is dat bij jou ook het geval @m de wit


hier werkt het ook weer bedankt 


Heel fijn! Bedankt voor de terugkoppeling @m de wit 😊

Wat er aan de hand is geweest, zal ben ik bang altijd een raadsel blijven 🤔 Het belangrijkste is uiteraard dat het weer lukt nu!


Beste Maja,

bestanden downloaden en of printen lukt wel vanaf de Samsung maar niet vanaf de iPad.

enig idee wat dit kan zijn ?


Poeh, ik heb zelf geen Apple apparatuur dus ik weet niet precies hoe er vanuit Apple geprint moet worden en wat daar bij mis kan gaan @Lb123. Krijg je een bepaalde foutmelding te zien die ons meer zou kunnen vertellen? Heb je wellicht een screenshot dat je hier kan delen, waarop te zien is wat er mis kan gaan? 


Poeh, ik heb zelf geen Apple apparatuur dus ik weet niet precies hoe er vanuit Apple geprint moet worden en wat daar bij mis kan gaan @Lb123. Krijg je een bepaalde foutmelding te zien die ons meer zou kunnen vertellen? Heb je wellicht een screenshot dat je hier kan delen, waarop te zien is wat er mis kan gaan? 

Geen screenshot;….downloaden; er gebeurt niets en als het als een pdf wil opslaan idem dito.

printen;; die optie mogelijkheid wordt niet weer gegeven. 
 

als ik de mail doorstuur naar Gmail en dan open op mijn iPad kan ik hem wel gewoon downloaden of printen.

Op mijntelefoon Android ook geen enkel probleem.

 

sorry voor de late reactie.


Jammer dat het zo onduidelijk is waardoor het niet lukt @Lb123 😬 Nog even ter controle: heb je jouw mailadres ingesteld in de Apple mail app op je iPad of ga je om te mailen echt naar de KPN webmail pagina via een browser? En zo ja, welke browser gebruik je precies?


Jammer dat het zo onduidelijk is waardoor het niet lukt @Lb123 😬 Nog even ter controle: heb je jouw mailadres ingesteld in de Apple mail app op je iPad of ga je om te mailen echt naar de KPN webmail pagina via een browser? En zo ja, welke browser gebruik je precies?

Hoi Maja, ik gebruik Chrome en log altijd in met webmail, maar met Safari heb ik ook geen resultaat.

Even dacht ik dat het met mijn abonnement te maken had, maar dat is het ook niet.

Nu probeer ik nog Chrome te updaten als dat mogelijk is. Anders ga ik naar de Apple winkel en mogen ze het me vertellen.

Ik zag wel dat meerdere mensen dit probleem ook hadden en zomaar ook ineens weer waren opgelost.

ik hou je op de hoogte,

groet,

 

LB


Heeft Chrome updaten nog een verschil gemaakt en/of ben je er inmiddels mee naar een Apple winkel geweest? 

 


Heeft Chrome updaten nog een verschil gemaakt en/of ben je er inmiddels mee naar een Apple winkel geweest? 

 

Nee beide nog niet gedaan.

 

ik hoe je op de hoogte.