Skip to main content

Recentelijk kan ik geen bijlages openen of downloaden in kpn webmail.

Als ik de mail doorstuur naar mijn gmail kan ik de bijlages wil zien en downloaden.

 

enig idee hoe dit op te lossen?

Hallo @stofsax wat voor (fout)melding krijg je als je een bijlagfe wilt openen?

Wat voor soort bijlagen zijn dat? Foto's, PDF's, documenten of anderszins?


@JanD het betreft zowel foto’s, excel bestanden, pdf’s etc. Als ik weergave klik dan krijg ik het bericht: “Er is een fout opgetreden bij het laden van het document waardoor het niet weergegeven kan worden. Download alstublieft het bestand met de knop hieronder.” Echter kan ik het document ook niet downloaden.


Hallo @stofsax als je op downloaden] klikt of op >oplsaan naar Drive]  en daarna opent, wat gebeurt er dan?

Heb je het al eens met een andere browser geprobeerd?

 


@JanD kan helaas niet downloaden. er gebeurt dan helemaal niets. Heb het ook al in een andere browser geprobeerd maar dat werkt ook niet. Zoals al eerder vermeld als ik de mail met bijlage doorstuur naar mijn gmail. Dan kan ik de bijalge bij mijn gmail (ook webmail) wel openen.


Wacht s.v.p. de reactie van KPN af of bel even met 0800 0402 @stofsax 


@stofsax Welkom op het forum. 

Wat een bijzonder probleem dat je hebt. Vooral ook omdat het met doorgestuurde mails wel lukt. 

Ik zou in dit geval zoals @JanD al zegt adviseren om even te bellen met 0800-0402.

Mijn collega's aan de telefoon hebben de mogelijkheid om mee te kijken. Wat het oplossen van het probleem een stuk makkelijker zal maken. 


Beste,

 

Allemaal bedankt voor jullie reacties.

Het blijkt dus een beveiliging te zijn die door mijn werk is ingesteld, deze blokkert het openen van bijlages.

 

Topic kan gesloten worden.


Reageer