Skip to main content

Kan met ***@hetnet.nl  niet verzenden wel ontvangen met de PC. Het verzenden is geblokkeerd. De blokkade opheffen svp.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

Hoi @geraljo en welkom op het forum! Als ik de blacklist bekijk lijkt er geen blokkade actief te zijn op dit e-mail adres. Wat als je het via de webmail probeert, lukt het dan wel? Zo niet, wat voor melding krijg je dan precies bij het verzenden en krijg je die bij het verzenden naar verschillende mailadressen?


Dank voor uw reactie.

Kpn zegt dat “geraljo.hetnet.nl” niet geblokkeerd is.  Maar wat wel gebeurd is dat bij verzenden ven deze e-mail, de e-mail naar concepten verplaatst wordt, dus niet verzonden. Dat noem ik: ” het verzenden blokkeren.”  

Met een webmail lukt het verzenden wel. Maar ik werk liever met een e-mail. Dan kan men bij ontvangst van een e-mail het ook via deze e-mail beantwoorden en is er minder verwarring. 

Alvast dank voor uw antwoord hierop.

vr, gr. @geraljo


Hi @geraljo. Als mails versturen/ontvanger wel gewoon werkt via de webmail, maar niet via het e-mailprogramma, dan gaat er hoogstwaarschijnlijk wat fout bij het e-mailprogramma. Welk programma gebruik je precies? Mijn advies zou zijn om de instellingen te controleren of wellicht het account een keer opnieuw instellen.


Reageer