Skip to main content

Beste lezer, Bij verzending naar email naar mijn nicht ontvang ik volgend bericht:

This is the mail system at host ewsoutbound.kpnmail.nl.I'm sorry to have to inform you that your message could notbe delivered to one or more recipients. It's attached below.<******@****co.za> failed: host securemail-mx3.synaq.com (196.35.198.130) said: 550 rejected because ***.***.**.*** is in a black list at dul.sorbs.dnsbl Dynamic IP Addresses See: http://www.sorbs.net/lookup.shtml?/***.***.**.*** (in reply to RCPT command)

Admin: privégegevens verborgen 

Kan je het ook eens proberen vanaf een gmail mail adres. Het lijkt er op dat het ip adres van de kpn mail server op een black list staat waardoor je mail niet afgeleverd kan worden.

Zie ook een ouder topic

 


het ip adres van de kpn mail server op een black list

In dat geval zou KPN Abuse ( @Dennis ABD ) daar meer van moeten weten.

Als @BRijp een mail naar abuse@kpn.com stuurt dan kijkt die afdeling er naar.


Jammer dat het IP adres van de mailserver van KPN weggepoetst is maar gelukkig doet het voorste gedeelte van de link het nog wel en is het IP adres nog wel in die link opgenomen.


Ik was op vakantie, dus een beetje traag.

 

Nee, we staan niet op de SORBS DUHL lijst en staan dat ook al heel erg lang niet meer. Er zijn echter een aantal partijen die een verkeerde mirror raadplegen, dan wel een verkeerde implementatie van SORBS hebben, wat het doet lijken dat we hier wel op staan. Enkel de partijen in kwestie kunnen dit oplossen.