Skip to main content

Ik kan geen e-mail versturen met mijn mobiel. Ontvangen doet hij wel. Via de website van de webmail heb ik alle gegevens van de uitgaande server (net zoals die van de inkomende server) keurig netjes ingesteld bij Synchronisatieopties (Gebruikersnaam, Wachtwoord, SMPT-server, Poort en Beveiligingstype) maar als ik dan op “KLAAR” druk komt de melding "Is niet voltooid; Kan geen verbinding maken met de server; DETAILS BEWERKEN”.

Ik heb een Emporia Smart4.

Vast bedankt voor eventuele hulp,

Grijze Reigâh

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Grijze Reigah 

 

Misschien heb je bij de uitgaande server dezelfde tikfout als in je bericht gemaakt?

In je bericht staat SMPT, de laatste 2 letters zijn verwisselt.
De server is: smtp.kpnmail.nl

 

Er bestaat ook een toestelhulp voor jouw mobiel, die kan je hier vinden: https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen/?page=emporia-smart-4/p3_d4393

Je kan die ook nog een keer doornemen, misschien dat er toch nog iets anders moet worden ingesteld.


@Grijze Reigah

Heb je al de opties voor authenticatie / verificatie aangevinkt en ingevuld ? De klanten van de KPN moeten die opties gaan gebruiken om de veiligheid te vergroten. En het is waarschijnlijk dat jij aan de beurt bent om deze opties verplicht te gaan gebruiken.


Opgelost dankzij jullie adviezen!

 

Bedankt!


Reageer