Skip to main content

Ik kan sinds vandaag geen email meer verzenden ontvangen wel?

Is er een storing of zo? Ik dacht mailbox is vol dus alles via webmail verwijderd.

Via webmail kan ik wel verzenden.

Mvg Bianca

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Goedemorgen @Biancala, welkom op het KPN Forum!

Er is momenteel geen e-mail storing bekend. Ik begrijp dat het versturen van e-mail wèl mogelijk is via de Webmail en je hebt e-mails uit de Webmail verwijderd. 
Van welk e-mailprogramma maak je gebruik en welke foutmelding krijg je, op het moment dat je een e-mail verstuurd? 

Heb je de e-mailinstellingen al gecontroleerd? Je kunt de juiste instellingen vinden op: KPN e-mail: Ik kan geen e-mail ontvangen of versturen


Goededag, Ik gebruik de standaard mail programma van de Samsung telefoon ik gebruik die al jaren. Ik heb niks veranderd aan de instellingen en ik ontvang wel alles. Als ik iets verstuur staat er kan email niet verzenden is geen verbinding met server. Dit is opeens sinds donderdag. Ik heb nog een telfort emailadres. Heb geprobeerd de andere instellingen te doen van de site maar die worden niet geaccepteerd.


Hallo @Biancala je zou de app eens kunnen verwijderen en opnieuw installeren.

Let wel, die dit alleen bij een IMAP-account, bij een POP-account eerst je mail ergens anders opslaan op je pc of zo.

 


Beste …….

Kan geen e-mail verzenden vanaf @planet.nl

Groet Jaap


Beste ………

Kan geen e-mail verzenden vanaf @planet.nl

Groet Jaap


Hallo @Jaap Tromp gebruik je misschien AVG Security of Avast? Er worden de laatste dagen meer problemen gemeld met mail versturen. De gemeenschappelijke factor lijkt daar het gebruik van AVG security. Is dat het geval kijk dan of uitschakelen van uitgaande e-mail (SMTP) scannen voor jou ook de oplossing brengt.

Ga daarvoor naar menu, instellingen, basisbescherming, e-mail schild en dan uitgaande e-mail (SMTP) scannen uitzetten.