Skip to main content
Antwoord

Ik kan geen e-mailberichten ontvangen op mijn Planet e-mailadres

• November 13, 2025
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

WAAROM KAN IK GEEN BERICHTEN ONTVANGEN VAN MIJN *****planet.nl

Ā 

Admin: bericht aangepast met het oog op de privacy

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Dirk Brugman. Ik begrijp dat je geenĀ mail kunt ontvangen van een specifiek e-mailadres. Kan je er meer over vertellen? WMG stelt al een paar goede vragen, heb je die al kunnen bekijken?

Aanvullend ben ik ook benieuwd wat er precies gebeurt als je een mail stuurt vanaf dat adres, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien of gebeurt er iets anders?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen. hoe meer we met je mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 13, 2025

​@Dirk BrugmanĀ 

Hoe lang krijg je geen emails meer binnen ? Heb je iets aan de instellingen in jouw emailprogramma veranderd ? Heb je recentelijk een update van jouw modem gehad ?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 14, 2025

Welkom op de community ​@Dirk Brugman. Ik begrijp dat je geenĀ mail kunt ontvangen van een specifiek e-mailadres. Kan je er meer over vertellen? WMG stelt al een paar goede vragen, heb je die al kunnen bekijken?

Aanvullend ben ik ook benieuwd wat er precies gebeurt als je een mail stuurt vanaf dat adres, krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien of gebeurt er iets anders?

Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen. hoe meer we met je mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site.