Skip to main content

ik heb op deze KPN mail geen ster vooraf staan bij de mailtjes zodat ik dan een kleurige ster of een ander soort teken kan aangeven. dat is wel op gmail dus waarom niet hier? zie het nergens op instellingen 

Hallo @CBM via welk programma handel jij de mail af?

Via de KPN-webmail kan dat ook gewoon.

 


Hallo @CBM 

 

De markering ziet er anders uit in webmail en staat ook niet voor de mails maar er achter, je kan als je een mail hebt geselecteerd dat op 2 plekken wijzigen dan zie je die gekleurde markering daarna ook in de lijst met mails:

 


dank voor jullie vraag en informatie.
maar JanD, wat bedoel je met welk programma? want ik doe dit nu met KPN wat eerst via Telfort gedaan is. 

De ene info over dus aan het eind van een nieuw bericht klikken op dat wat je aangeeft, GeSp, kan ik wel gebruiken. en dan komt er op die ene mail een gekleurd blokje.
das handig maar ik zoek dat blokje bij alle mails te zien zoals bij gmail.com

want dat wat je als 2de actie laat zien krijg ik niet gesnapt. dus een nieuw bericht starten en dan zou na de datum weer dat blokje te zien zijn. maar ik krijg dat niet te zien, niet eens een datum. waar is dat dan te vinden en in te voeren?

bij voorbaat hartelijk dank voor de hulp!


Een nieuwe mail is niet gelijk te markeren, je moet hem dan eerst verzenden en dan in de map Verzonden die mail selecteren en dan markeren.

De markering is ook alleen te zien als je een mail gemarkeerd hebt, anders niet.

Je kan trouwens meerdere mails tegelijk markeren door ze eerst te selecteren en dan bovenin de markering aan te zetten, ze krijgen dan wel allemaal dezelfde kleur.


Hallo @CBM Heb je het laatste bericht van GeSp nog kunnen bekijken? Kun je daar mee uit de voeten? 


dag Bart, dank voor je vraag en Gesp dank voor je antwoord. ik weet niet zeker maar ik dacht dat ik wel geantwoord heb op wat je aangeeft. het blijkt toch dat het niet hetzelfde is als wat mogelijk is op gmail.com dus ik doe nu soms iets mee door 1 mailtje dat ik belangrijk vind een kleurtje te geven. 

oh wacht, een aantal mailtjes selecteren en dan een kleur kiezen om die zo te markeren dat lukt me wel.

maar laat het maar hierbij hoor, het hoeft niet veel tijd en energie van je te vragen.

 


Dag @CBM Zo te horen heb je het ongeveer helder nu? En maak je geen zorgen over hoeveel tijd en energie het kost: het KPN Forum wordt bevolkt door talloze mensen, net als jij klanten van KPN, die het heel leuk vinden om met je mee te denken en je graag helpen met dit soort problemen!