Skip to main content
Antwoord

Ik kan geen mails meer versturen vanaf mijn KPN e-mail adres naar Gmail

• May 7, 2025
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Sinds een paar weken lukt het niet meer om E-mail van mijn kpnplanet e-mailadres door te sturen naar gmail adressen.

Ik krijg onderstaande melding:

Undeliverable: FW: Undeliverable

Dit is een bericht van het mail systeem van KPN.

Uw bericht kan niet worden afgeleverd omdat het bericht door het KPN-spamfilter als virus, spam, phishing wordt gezien of is geblokkeerd.

Wie heeft hetzelfde probleem en kan mij helpen dit op te lossen?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Gerrgra, welkom bij onze community. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door JanD, waarvoor dank. 

mail naar abuse@kpn.com met de opgegeven fout en vraagof ze het op kunnen lossen.

Een goede tip. Vergeet ook niet om een voorbeeld van de e-mail toe te voegen als bijlage. Het kan ook zijn dat het aan de inhoud van de e-mail ligt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 7, 2025

Beste ​@Gerrgra mail naar abuse@kpn.com met de opgegeven fout en vraagof ze het op kunnen lossen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 8, 2025

Hi ​@Gerrgra, welkom bij onze community. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door JanD, waarvoor dank. 

mail naar abuse@kpn.com met de opgegeven fout en vraagof ze het op kunnen lossen.

Een goede tip. Vergeet ook niet om een voorbeeld van de e-mail toe te voegen als bijlage. Het kan ook zijn dat het aan de inhoud van de e-mail ligt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 18, 2025

Dankzij de tip probleem opgelostÂ