Skip to main content

Ik wordtdoor klantenservice op gehangen omdat ze aangeven dat ik via de veel gestelde vragen een antwoord vind maar dat vind ik niet, ik heb opeens problemen met ontvangen/verzenden van kpnmail op mijn Apple Devices, deze doen het dus niet meer: ik kom met deze drie toestellen ook niet op meer webmail. Ook heb ik heel veel mail gewist dus lijkt me een volle mailbox niet het probleem. Mede omdat we op onze gewone laptops wel gewoon mail kunnen ontvangen. Kan iemand mij aub helpen want op de site en met de FAQ kom ik niet verder.

alvast bedankt

jacqueline Nijst

Hallo @Jnijst 

 

Is dat probleem ontstaan na een iOS update op je Apple devices?

Gisteren bij iemand opgelost (die hetzelfde probleem had na een iOS update) door het account te verwijderen en daarna opnieuw aan te maken.

Hopelijk is dat ook de oplossing voor jou.


Hoi bedankt voor je reactie 

mij ben net terug van de kpn XL winkel in dat probleem is er idd uitgekomen. 
als het goed is, wordt dit door een interne mail van deze medewerker op gelost!


Bedankt voor het terugkoppelen.

Het is nog niet opgelost begrijp ik maar ze gaan er bij KPN wel mee aan de slag om het op te lossen?


Hij heeft in de winkel via een Outlook app wel de mail op m’n telefoon opnieuw kunnen instellen maar hij zegt dat hij er een melding van maakt en dat ik gebeld word


Goed dat ze er naar gaan kijken, zijn nu al een aantal meldingen over dit probleem.

I.i.g. fijn dat je wel kan mailen via outlook.

Ik ben benieuwd wat de uitkomst is als ze je bellen.