Skip to main content
Sinds April heb ik KPN Compleet en krijg ik mijn mails van KPN op het door mij gekozen e-mail adres.

Maar sinds kort kan ik het niet meer gebruiken en staat het ook niet meer in de lijst E-mailaccounts.

Ik kan het ook niet meer inloggen of opnieuw aanmaken, maar kon stuur wel de facturen naar dit e-mail adres.
Goedemorgen @Dol. Wat vervelend dat je het e-mail adres niet meer kan gebruiken en de factuur niet meer kan bekijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres? Het e-mailadres kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Forum profiel is aangevuld.
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist voor jou nagekeken. Ik zie dat het e-mail adres is verwijderd en dat het e-mail adres nu nog gereserveerd is. Dat betekend dat je het e-mail adres op dit moment niet opnieuw kan aanmaken. Ik heb de mogelijkheid om deze reservering te verwijderen zodat je het e-mail adres opnieuw kan aanmaken. Dit betekend wel dat alle e-mails verwijderd zijn. Laat je mij weten of je wilt dat ik de reservering eraf haal?
Ja, dat is goed, haal de reservering er maar af, zodat ik het opnieuw kan aanmaken.
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist voor jou nagekeken. Ik zie dat het e-mail adres is verwijderd en dat het e-mail adres nu nog gereserveerd is. Dat betekend dat je het e-mail adres op dit moment niet opnieuw kan aanmaken. Ik heb de mogelijkheid om deze reservering te verwijderen zodat je het e-mail adres opnieuw kan aanmaken. Dit betekend wel dat alle e-mails verwijderd zijn. Laat je mij weten of je wilt dat ik de reservering eraf haal?

Ik heb de reservering eraf gehaald. Je kan het e-mail adres nu weer opnieuw aanmaken. ☺️
Het is gelukt.
Wat goed om te lezen dat het gelukt is. Als je onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer