Skip to main content
Antwoord

Ik kan mijn e-mailadres niet meer gebruiken

• August 23, 2019
  • 7 reacties
  • 169 keer bekeken

Sinds April heb ik KPN Compleet en krijg ik mijn mails van KPN op het door mij gekozen e-mail adres.
Maar sinds kort kan ik het niet meer gebruiken en staat het ook niet meer in de lijst E-mailaccounts.
Ik kan het ook niet meer inloggen of opnieuw aanmaken, maar kon stuur wel de facturen naar dit e-mail adres.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist voor jou nagekeken. Ik zie dat het e-mail adres is verwijderd en dat het e-mail adres nu nog gereserveerd is. Dat betekend dat je het e-mail adres op dit moment niet opnieuw kan aanmaken. Ik heb de mogelijkheid om deze reservering te verwijderen zodat je het e-mail adres opnieuw kan aanmaken. Dit betekend wel dat alle e-mails verwijderd zijn. Laat je mij weten of je wilt dat ik de reservering eraf haal?
Ik heb de reservering eraf gehaald. Je kan het e-mail adres nu weer opnieuw aanmaken. ☺️
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedemorgen @Dol. Wat vervelend dat je het e-mail adres niet meer kan gebruiken en de factuur niet meer kan bekijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres? Het e-mailadres kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • August 27, 2019
Forum profiel is aangevuld.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het zojuist voor jou nagekeken. Ik zie dat het e-mail adres is verwijderd en dat het e-mail adres nu nog gereserveerd is. Dat betekend dat je het e-mail adres op dit moment niet opnieuw kan aanmaken. Ik heb de mogelijkheid om deze reservering te verwijderen zodat je het e-mail adres opnieuw kan aanmaken. Dit betekend wel dat alle e-mails verwijderd zijn. Laat je mij weten of je wilt dat ik de reservering eraf haal?

• Auteur
  • August 28, 2019
Ja, dat is goed, haal de reservering er maar af, zodat ik het opnieuw kan aanmaken.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 28, 2019
Ik heb de reservering eraf gehaald. Je kan het e-mail adres nu weer opnieuw aanmaken. ☺️

• Auteur
  • August 28, 2019
Het is gelukt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Wat goed om te lezen dat het gelukt is. Als je onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!