Skip to main content

Ik heb een emailadres dat gekoppeld is aan een bij KPN al jaren geregistreerde domeinnaam. De afgelopen weken blijkt dat ik regelmatig geen mail meer kan ontvangen of verzenden. Gebruikersnaam en wachtwoord worden niet herkend. Ik heb dit adres op telefoon en ook meerdere PC's staan. Nu kan ik ook niet meer op KPN webmail inloggen, terwijl er niets verandert is in de instellingen op alle apparaten. Enkele weken geleden gebeurde dat ook en na twee dagen bleek alles ineens weer te werken.  Ik kan nergens vinden of er werkzaamheden zijn aan servers etc. Wie weet raad?

Hoi @John Korsel, welkom bij ons op het forum. Wat lastig dat het e-mailadres niet meer werkt. Wat voor e-mailadres is het precies, hoorde het bij het eigen domein of is het een @kpnmail.nl adres? 

Als het een onderdeel was van het pakket met de domeinnaam is het mogelijk niet meer bij ons, alle domeinnamen zijn overgedragen naar een andere partij: Yourhosting - FAQ - Antwoord op al je vragen over de overstap vanuit KPN naar Yourhosting.

Als het om een @kpnmail.nl adres gaat zal dat niet van toepassing zijn, die adressen werken alleen bij ons. Zou je in dat geval je forumprofiel volledig kunnen invullen met aanvullend het bewuste mailadres bij 'Persoonlijke opmerkingen’ en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Beste Jasper, ik ben er er inmiddels achter dat het probleem bij Yourhosting ligt, maar na contact met hen inmiddels is opgelost. Het was wel prettig geweest als je als gebruiker op de hoogte was gesteld van deze overgang en de daarbij uitgevoerde migratie.  


Goed om te lezen dat het is opgelost @John Korsel. Op 15 februari dit jaar zijn zowel een mail als een brief gestuurd naar alle gebruikers van de abonnementen die overgezet zijn om aan te geven dat dit per 1 juni zou gebeuren. Het kan zijn dat er net bij jou iets is misgegaan waardoor je die informatie niet gekregen hebt. Dat is bijna een half jaar geleden, zelf zou ik het dan ook kunnen vergeten. Misschien jij ook.