Skip to main content

Op mijn telefoon en iPad en Macbook Air kan ik zonder moeite met mijn beide e-mailaccounts van KPN inloggen. Geen enkel probleem.

Aangezien ik ook gebruik maak van een Windows 10 PC met de nieuwste browser Edge kan ik maar met een e-mailaccount inloggen bij webmail van KPN. Met mijn verzend e-mailadres lukt het namelijk niet. Ik krijg dan de melding dat het wachtwoord en / of e-mailadres onjuist is. Ik weet zeker dat deze juist zijn. Hoe kan dit.

Mijn beide e-mails van Windows 10 kan ik gewoon gebruiken. Zenden en ontvangen gaat prima.

Vreemd?

 

 

Hoi @Jasper_304! Wat gek dat je deze melding op dat ene adres krijgt en alleen op je Windows 10 laptop. :confused: Wat als je een andere webbrowser gebruikt daarop, Google Chrome bijvoorbeeld? Krijg je dan nog steeds de melding dat de inloggegevens onjuist zijn? 


Ik ben er al achter m.b.v. KPN zelf. Het heeft te maken met de hoofdletter gevoeligheid van Windows.

Wanneer je jouw wachtwacht wijzigt in een Apple applicatie met b.v. kleine letters dan werkt dat niet in Windows 10. Het werkt bij mij in ieder geval nu wel


Dat is goed om te weten. Super dat je het zo op hebt kunnen lossen en bedankt voor de terugkoppeling! :smile:


Reageer