Skip to main content
Vraag

Ik kan niet meer bij mijn e-mailadres sinds contractsovername/overstap naar Klein Zakelijk

  • 22 August 2024
  • 7 reacties
  • 50 keer bekeken

Hallo, 

Wij hadden eerst een account op naam van mjn man en zijn toen overgegaan op Klein Zakelijk op mijn naam. De e-mailadressen zouden dan meegenomen worden en worden gekoppeld onder mijn naam, maar dat is nooit gedaan. 
Ik ben het wachtwoord van mijn mailadres kwijt en nu kan ik deze niet wijzigen. 
Vanochtend al gebeld, maar die mevrouw kon mij niet helpen. Ze zou het doorzetten naar een andere afdeling en die zouden mij dan bellen, maar ik ben bang dat daar natuurlijk weer dagen overheen zal gaan. Ik heb mijn mail gewoon nodig voor werk. 

Kan ik ook met iemand chatten, mailen hierover, zodat het snel opgelost wordt????

Grt

Danielle

 

Kunt u inloggen op MijnKPN en daar dan de facturen van uw klein zakelijk abonnement zien?


@DaniellevN 

Als je overgezet bent naar Klein Zakelijk dan zou je het/die emailadres(sen) nog moeten kunnen gebruiken. Want bij het overzetten worden ook de wachtwoorden overgezet.

Maak een (nieuw) KPN ID aan en dat kan ook met een ander emailadres (bijv. GMail) waarmee je wel contact mee kunt leggen. daar wordt de bevestigingsemail naar toe gestuurd. Schrijf de gegevens van dit ID op. Voer daarna in “Mijn KPN” de nodige veranderingen door. Maak vervolgens een nieuw KPN ID aan en dit maal met jouw KPN emailadres.

Denk eraan: het wordt sterk aangeraden om voor het KPN ID een ander wachtwoord te kiezen dan voor jouw KPN emailaccounts.

Als je een Klein Zakelijk abonnement hebt, dan moet je bellen met “KPN Zakelijk” ( 0800 - 0403 ).


Hallo, 

Wij hadden eerst een account op naam van mjn man en zijn toen overgegaan op Klein Zakelijk op mijn naam. De e-mailadressen zouden dan meegenomen worden en worden gekoppeld onder mijn naam, maar dat is nooit gedaan.

Dan neem ik aan dat je nu nog 2 abonnementen hebt ?

Ik zou gewoon nog een keer met de KPN bellen want het is gewoon mogelijk om die mailboxen over te zetten. Misschien had je een medewerker aan de lijn die nog niet zoveel ervaring had.


Nou we zijn een klein beetje verder!

Mijn mans E-mailadres staat er nu bij, maar nu mij mijn eigen mailadres. Hmm... Jammer dat dat ook niet meteen meegenomen is. 


@DaniellevN 

Dan moet je nog een keer bellen om te vragen om ook jouw emailaccount te laten overzetten naar dat andere abonnement.


Ja, snap ik. Maar wat een gedoe. 😥


@DaniellevN 

Klopt, jammer maar helaas……...


Reageer