Skip to main content

Goededag,

Wilde gisteren op een game me email veranderen, omdat het account mail nog op me oude mail stond. Maar ik kan het niet veranderen omdat er een verificatie code naar me oude mail verstuurd wordt, maar ik kan daar niet meer bij. 

Mijn oude mail is: *******

Kunnen jullie die mail weer online zetten?

Met vriendelijke groet, 

Guido

admin: privé gegevens verwijderd

Hallo @Kan niet meer in me ouwe mail 

Hoe lang geleden heb je dat e-mailadres verwijderd? Heb je nog wel een KPN Internet abonnement?

Kijk dan of je dit adres weer kan aanmaken via https://email.kpn.com/ , inloggen met je KPN ID.

Zonder KPN abonnement gaat dit niet lukken.


Dat mail adres kunt u gewoon zelf weer registreren. Als u tenminste klant bent. En niet iemand anders dat adres in gebruik heeft. Als u geen klant meer bent, dan gaat KPN natuurlijk niets voor u doen.


Nee heb zelf geen abonnement van kpn meer. Is erg lang geleden. Volgens mij was het zo lang geleden dat kpn niet met ID werkte.

Persoonlijk denk ik dat de mail gekoppeld is bij me ouders, toen in die tijd. Maar dan denk ik dat het niet meer mogelijk is om bij die mail te komen.


Heb wel een kpn ID maar dat is voor me mobiele abonnement. En die is gekoppeld aan me outlook mail. En is dan niet mogelijk om me oude mail berichten door te sturen naar een andere mail?


Hallo @Kan niet meer in me ouwe mail 

Zoals gezegd heb je een KPN Internet abonnement nodig om dit adres aan te koppelen. Als dit niet (meer) kan via je ouders, dan is een vriend/kennis/familielid met een KPN internet abonnement een optie. Kan je daar tijdelijk het adres weer aan maken en de verificatie code ontvangen.


@Kan niet meer in me ouwe mail 

Je bent in staat geweest om voor dit forum een profiel aan te maken en dus ben je (waarschijnlijk) nog klant bij de KPN. Dan kun je ook dat emailadres weer zelf aanmaken in MijnKPN.

Als je geen klant meer bent bij de KPN dan heb je misschien wel een kennis/vriend die wel een KPN emailaccount heeft. Die kennis kan dan tijdelijk dat ene emailadres bij zijn KPN emailaccount aanmaken. Zodat je die verificatie email toch kunt ontvangen.


 

Je bent in staat geweest om voor dit forum een profiel aan te maken en dus ben je (waarschijnlijk) nog klant bij de KPN. 

 

Je kunt ook met een Facebook-profiel een forumprofiel aanmaken. 


@Kan niet meer in me ouwe mail 

Dan moet je bij Outlook.com (tijdelijk) instellen dat email wordt doorgestuurd naar jouw mobiele telefoon/abonnement.


Nee Willy, zonder KPN Internet abonnement kan je geen KPN e-mailadressen aanmaken.
Sterker nog, je kan een KPN ID aanmaken met een ander adres zoals Gmail zonder dat je KPN klant bent.


Ik heb wel een mijnkpn id maar waar kan ik eventueel een andere mail toevoegen? Als ik net kijk op de app dan kan ik alleen me mail aanpassen naar een andere maar niet een andere erbij toevoegen.


Lees het hele topic nog een keer @Kan niet meer in me ouwe mail . Als je zelf geen KPN internet abonnement hebt gaat het niet. Een KPN Mobiel abonnement geeft geen e-mailaccount.

Je hebt hulp nodig van iemand met een KPN Internet abonnement. Zie mijn reacties hierboven.


Ik heb wel een mijnkpn id maar waar kan ik eventueel een andere mail toevoegen? 

Het moet een KPN id zijn waar een KPN internet thuis abonnement aan gekoppeld is.

Hebben uw ouders nog internet van KPN? Zo ja, dan kan je op hun KPN id het adres registreren. 


Hi @Kan niet meer in me ouwe mail, ik zie dat er al een boel hulp toegesneld is. @RBxx heeft mooi samengevat hoe je het kan oplossen, dat is inderdaad de enige manier:

Hallo @Kan niet meer in me ouwe mail 

Zoals gezegd heb je een KPN Internet abonnement nodig om dit adres aan te koppelen. Als dit niet (meer) kan via je ouders, dan is een vriend/kennis/familielid met een KPN internet abonnement een optie. Kan je daar tijdelijk het adres weer aan maken en de verificatie code ontvangen.

Anders zou je contact met de beheerder van de game moeten opnemen om te kijken of zij jouw e-mailadres in de game kunnen aanpassen.