Skip to main content
Antwoord

Ik kan niet meer inloggen bij hetnet.nl

• November 5, 2025
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Sandra Aalderink
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo, ik had vandaag een fraudemail doorgestuurd naar de valse email. Maar nu kan ik niet meer inloggen op mijn hetnet account. Wachtwoord en/of gebruikersnaam is niet correct.

En alles wat ik probeer via de mijn KPN moet ik dus elke inloggen en dat lukt dus niet meer.

Graag wil ik weten hoe ik alles kan resetten?

Beste antwoord door WMG-N

@Sandra Aalderink 

Heb je nog een ander emailadres (bijv. GMail) ? Dan kies je “Wachtwoord vergeten” en gebruik dan jouw GMail adres. Dan wordt de bevestigingsemail daar naartoe gestuurd. Dan kun je in ieder geval bij “Mijn KPN” binnenkomen en jouw wachtwoorden resetten.

Maak daarna nog een nieuw KPN ID aan en gebruik dan jouw KPN emailadres. Dan moet het lukken.

2 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • November 5, 2025

@Sandra Aalderink 

Heb je nog een ander emailadres (bijv. GMail) ? Dan kies je “Wachtwoord vergeten” en gebruik dan jouw GMail adres. Dan wordt de bevestigingsemail daar naartoe gestuurd. Dan kun je in ieder geval bij “Mijn KPN” binnenkomen en jouw wachtwoorden resetten.

Maak daarna nog een nieuw KPN ID aan en gebruik dan jouw KPN emailadres. Dan moet het lukken.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Sandra Aalderink, welkom op de KPN Community!

Balen dat je ineens niet meer kunt inloggen op jouw hetnet account. Hopelijk heb je iets aan de tips van ​@WMG-N:

​Heb je nog een ander emailadres (bijv. GMail) ? Dan kies je “Wachtwoord vergeten” en gebruik dan jouw GMail adres. Dan wordt de bevestigingsemail daar naartoe gestuurd. Dan kun je in ieder geval bij “Mijn KPN” binnenkomen en jouw wachtwoorden resetten.

Laat je het weten? Als we nog ergens anders mee kunnen helpen, laat het gerust weten.