Skip to main content
Antwoord

Ik kan outlook op mijn Samsung a54 mijn kpn mailadres niet toevoegen, foutmelding 2002

• June 15, 2023
  • 5 reacties
  • 214 keer bekeken

ik kan in outlook mijn kpn mailadres niet toevoegen op Samsung A54, ik krijg niet de kans wachtwoord in te voeren maar krijg foutmelding 2002

er wordt gevraagd of het een zakelijk of privéaccount moet worden. Als ik op privé klik komt de foutmelding .

correlation Id: 51fede96-754c-4fdo-bec9-b3b3343f267 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @WilbertM

Controleer voor de zekerheid ook je e-mail instellingen in de Outlook app. Voor je KPN mail moeten deze er zo uitzien: 

Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen

We hebben ook een stappenplan voor e-mail instellen op de Samsung A53, mocht je het fijner vinden om alles stap voor stap langs te gaan. Hopelijk lukt het dan! 

Zo niet, dan lijkt contact met Microsoft me ook een goede.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• June 15, 2023

Hallo @WilbertM dat is Microsoft gerelateerd, heeft niets met KPN te maken, even bij de helpdesk van MS informeren.

Succes.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 16, 2023

Hi @WilbertM

Controleer voor de zekerheid ook je e-mail instellingen in de Outlook app. Voor je KPN mail moeten deze er zo uitzien: 

Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen

We hebben ook een stappenplan voor e-mail instellen op de Samsung A53, mocht je het fijner vinden om alles stap voor stap langs te gaan. Hopelijk lukt het dan! 

Zo niet, dan lijkt contact met Microsoft me ook een goede.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 19, 2023

Hartelijk dank voor uw uitleg .

Ik heb uiteindelijk eea kunnen instellen, nadat mij het eindelijk mogelijk werd gemaakt om de daarvoor bestemde pagina daadwerkelijk te kunnen zien,  dat werd nl steeds geblokkeerd. 

Dank voor uw prettige stap voor stap uitleg 

Met vr groet Wilbert.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat het gelukt is @WilbertM en bedankt voor het terugkoppelen! 😄

• Nieuwkomer
  • October 1, 2023

Hoe hebben jullie dit uit eindelijk opgelost, ik heb het zelfde probleem met een S23 samsung telefoon.