Skip to main content

ik kan in outlook mijn kpn mailadres niet toevoegen op Samsung A54, ik krijg niet de kans wachtwoord in te voeren maar krijg foutmelding 2002

er wordt gevraagd of het een zakelijk of privéaccount moet worden. Als ik op privé klik komt de foutmelding .

correlation Id: 51fede96-754c-4fdo-bec9-b3b3343f267 

Hallo @WilbertM dat is Microsoft gerelateerd, heeft niets met KPN te maken, even bij de helpdesk van MS informeren.

Succes.

 

 


Hi @WilbertM

Controleer voor de zekerheid ook je e-mail instellingen in de Outlook app. Voor je KPN mail moeten deze er zo uitzien: 

Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen

We hebben ook een stappenplan voor e-mail instellen op de Samsung A53, mocht je het fijner vinden om alles stap voor stap langs te gaan. Hopelijk lukt het dan! 

Zo niet, dan lijkt contact met Microsoft me ook een goede.


Hartelijk dank voor uw uitleg .

Ik heb uiteindelijk eea kunnen instellen, nadat mij het eindelijk mogelijk werd gemaakt om de daarvoor bestemde pagina daadwerkelijk te kunnen zien,  dat werd nl steeds geblokkeerd. 

Dank voor uw prettige stap voor stap uitleg 

Met vr groet Wilbert.


Fijn dat het gelukt is @WilbertM en bedankt voor het terugkoppelen! 😄


Hoe hebben jullie dit uit eindelijk opgelost, ik heb het zelfde probleem met een S23 samsung telefoon.


Reageer