Skip to main content

Hallo sinds een paar dagen merk ik dat mensen mijn verstuurde mails niet meer ontvangen zowel van mijn kpnmail- als mijn zakelijke mailadres. Heel vervelend. Hoe kan ik dit oplossen?

 

mvg Dymph van Ommen

Hallo @DymphvanOmmen ,

Welkom op het forum! Als je mail verstuurt welke niet aankomt, zul je altijd een foutmelding terug krijgen. Vaak staat in deze foutmelding beschreven wat er mis gaat. Heb je deze foutmeldingen ook ontvangen, en zo ja, wat staat hier precies in?


Nee dat is dus net het punt waardoor ik het niet in de gaten had. Mijn schoonbroer gaf aan dat hij mijn antwoord niet ontving en met testen naar mijzelf inderdaad niets.


Zou je in je profiel in een van de privévelden kunnen zetten (de velden die met Privé aangemerkt staan zijn alleen zichtbaar voor moderators, en dus niet voor andere leden) wat de e-mailadressen zijn vanaf waar je mailt, en hier in het topic even een seintje geven als je dat gedaan hebt? Ik kan dan hopelijk voor je nakijken wat er mis gaat.


Goedemorgen @DymphvanOmmen, ik zie dat je jouw profiel nog niet hebt ingevuld. Kunnen we je nog helpen?