Skip to main content

Kan sinds gisteren geen mail ontvangen of versturen

Hallo @Tijl , gebruik je de webmail of een eigen mailprogramma, indien het laatste, welk programma en welke programma-versie?

Als je het via een eigen programma doet welke (fout)melding(en) krijg je dan?

Kun je wel via de webmail mail ophalen en versturen?

Stuur eens een mail naar jezelf en beantwoord deze dan, dat is een goede test.

 


@Tijl

Wat staat er achter het @ teken bij jouw emaildressen ?

Ben je van Telfort afkomstig ? Hoeveel tekens heeft jouw wachtwoord ? Is dat 8 of 9 tekens ? Dan moet je jouw wachtwoord aanpassen aan de KPN normen. T.w. ten minste 10 tekens.


@Tijl

Ben je van Telfort afkomstig ? Hoeveel tekens heeft jouw wachtwoord ? Is dat 8 of 9 tekens ? Dan moet je jouw wachtwoord aanpassen aan de KPN normen. T.w. ten minste 10 tekens.

Hallo @Willy22 , die vragen zijn volgens mij niet meer aan de orde, het heeft altijd gewerkt tot een dag terug en de omzetting van TFT naar KPN is ook al geschiedenis.

CC: @Tijl 


@JanD

Nee, deze vragen zijn nog wel degelijk relevant. Ik weet dat er in de 2e helft van dit jaar alleen al 2 mensen waren (hier op dit forum) die van Telfort afkomstig waren en die hun wachtwoord moesten aanpassen aan de (nieuwe) KPN normen om weer email te kunnen ontvangen. Één van die 2 mensen zat bij XMSnet. M.a.w. het aanpassen van de eisen voor de wachtwoorden heeft (had ????) kennelijk bij de KPN niet zo'n hoge prioriteit. Hopelijk is alle software aangepast maar dat weet alleen de KPN.


Bedankt allemaal maar ik heb geen kpn mail


@Tijl 

Als je onze vragen beantwoord kunnen we jou beter helpen.


Dit is mijn mail adres, , dus daarom kan kpn mij niet helpen


Dit is mijn mail adres, …….. dus daarom kan kpn mij niet helpen

​​​​​​@Tijl , inderdaad, even melden bij je webhoster.

 

 

 


Bedankt voor alle moeite 


Hallo @Tijl , graag gedaan uiteraard en ik hoop voor je dat je tot een oplossing komt bij je webhoster. Laat s.v.p. de (goede) afloop even weten.

 


Hallo @Tijl en @JanD, halen jullie dan nog even wegens privacy het e-mailadres weg uit jullie reactie.

Voor Tijl: dat gaat via de drie puntjes rechtsonder je bericht en dan 'Bewerk'.