Skip to main content

In augustus  2021 mijn kpn internet thuis instap abonnement opgezegd.

Mijn planetmailadressen en account zou komen te vervallen binnen 4 weken staat in de mail van KPN van 20 januari 2022

September 2022 met KPN gebeld want er komen nog steeds mails binnen. Ze snappen niet hoe dit kan want in hun systeem is alles gewist.

Het KPN id van dat account is ook niet meer in gebruik

Mijn laatste hoop om van mijn planetaccount  mailadressen af te komen leg ik daarom bij dit KPN forum neer.

Lies

 

 

 

 

 

 

@Lieswilafvanplanetmail

Allereerst, emailaccounts blijven, na opzegging van het abonnement, nog 6 maanden actief zodat de (voormalige) abonnee nog voldoende tijd heeft om wijzigingen aan te brengen.

Een KPN ID blijft een jaar lang geldig.

Bij een planet emailadres geldt dat per planet emailaccount er een apart contractnummer is. Wil je alle accounts laten verwijderen dan moet je dus per account dat contractnummer weten/opgeven.

Wordt er nog geld voor dat planet abonnement afgeschreven van jouw bankrekening ?


... want er komen nog steeds mails binnen.

Waar komen die op binnen dan? In uw emailprogramma? Outlook ofzo?


Opzegging is al ruim anderhalf jaar geleden.

Er wordt geen bedrag meer afgeschreven


Als u het account gewoon verwijderd uit uw emailprogramma, dan komt er ook niets meer "binnen".


Dat begrijp ik, maar ik wil dat het account plus de daaraan gekoppelde mail adressen wordt opgeheven


Hi @Lieswilafvanplanetmail, ik snap wel dat je er graag helemaal van af wil, mensen blijven er nu wellicht nog mails naar toe sturen terwijl da niet de bedoeling is!

Ik kijk dan ook graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook de mailbox(en) waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan. 


Fijn Maja, ik heb de gegevens ingevuld.

Hoop dat je me kan helpen


Bedankt @Lieswilafvanplanetmail!

Het lukt mij ook niet om ze te verwijderen, maar ik ga hulptroepen inschakelen die dit wél voor elkaar kunnen krijgen 🙂

Als ik een reactie ontvangen heb dat dit geregeld is, laat ik het hier direct weten!


Het is nog niet opgelost Maja, denk je dat het nog in orde komt?


Oei, door jouw bericht besef ik dat ik helemaal geen reactie heb ontvangen op mijn verzoek, ik ga er even opnieuw achteraan!


Het is in orde gekomen

Dankjewel🙂


Yes ik denk dat mijn 1e verzoek niet goed bij ze binnen is gekomen, het was nu vrij snel geregeld 😃