Skip to main content
Antwoord

Ik krijg bericht dat ik mijn emailaccount kwijt zal raken

• December 26, 2024
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik krijg mail dat met 4 weken mijn mail niet meer zal werken ik niet meer in mijn account kan en alles kwijt raak!

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Martin slagt 

Heb je misschien eerder dit jaar je KPN internet abonnement opgezegd?
Dan houdt KPN jouw e-mailadressen nog 6 maanden “in de lucht”. Bel morgen met 0800-0402 en laat het omzetten naar een e-mail only abonnement voor € 7,50 per maand.
Je kan ook een belafspraak maken. Dan wordt je teruggebeld op een moment dat het jou uitkomt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 26, 2024

Hallo ​@Martin slagt 

Heb je misschien eerder dit jaar je KPN internet abonnement opgezegd?
Dan houdt KPN jouw e-mailadressen nog 6 maanden “in de lucht”. Bel morgen met 0800-0402 en laat het omzetten naar een e-mail only abonnement voor € 7,50 per maand.
Je kan ook een belafspraak maken. Dan wordt je teruggebeld op een moment dat het jou uitkomt.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • December 26, 2024

Beste ​@Martin slagt is de afzender van de mail wel ….@kpn.com ???

Als het anders is, is het nep.

Ben je nog wel klant bij KPN?

Indien niet, ben je inderdaad na ongeveer een half jaar je emailaccount kwijt.

Na een jaar raak je je MijnKPN-ID kwijt als je daarmee een jaar lang niet ingelogd bent geweest.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Martin slagt, allereerst welkom op de KPN community. Als de e-mail van ...@kpn.com dan is het inderdaad een bericht van KPN. Is er inmiddels contact geweest met de klantenservice om ook in het nieuwe jaar jouw e-mail in de lucht te houden?