Skip to main content

Beste forumleden,

Al eens eerder gemeld dat KPN e-mails blijft sturen naar mijn oude Ziggo e-mailadres. Niet alle e-mails overigens, maar vanmorgen kwam er toch weer een aankondiging van KPN binnen over een inflatiecorrectie. Een melding aan de klantenservice wordt door de chat robot afgedaan met een link naar de instellingen. 

Hoe krijg ik het in 's hemelsnaam voor elkaar dat KPN geen e-mails meer stuurt naar mijn (binnenkort opgeheven) Ziggo e-mailadres?

Wie helpt mij verder? Groet, Taeke

@zembla 

Heb je al het emailadres in “Mijn KPN” gewijzigd ?


Jazeker. Overal staan de juiste adressen. Kennelijk gebruikt KPN een andere lijst voor een massale mailing. Ik vind het alleen niet kunnen dat een aankondiging van een prijsverhoging gewoon verdwijnt als mijn ziggo adres eenmaal is verwijderd. 


@zembla 

Dan zul je toch met de KPN klantenservice (tel. 0800 - 0402 ) moeten bellen.

( Dat je met een chatbot wordt afgescheept is absoluut niet “klantvriendelijk").


Misschien kan een moderator deze gegevens veranderen ?


Ik ben overigens zeer tevreden met KPN. Ik houd het maar bij een incident. De moderators zijn al vaker achter e-mail problemen aan geweest. Er is vast iemand geweest die met een oud e-mail bestand mailtjes heeft verstuurd. Met dank voor het meedenken 😀


Hoi @zembla, als het via de instellingen in MijnKPN niet is gelukt is het inderdaad het beste om ons te bellen op 0800-0402. Via het forum hebben we die mogelijkheid niet meer.


Reageer