Skip to main content
Antwoord

Ik krijg een e-mail dat mijn korting afloopt, is dit spam?

• May 22, 2025
  • 8 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb een mail ontvangen dat mijn korting af zou lopen. Er staat: Actiekorting eerste 6 maanden maar ik heb geen idee waar dit om gaat. Zou dit een spambericht kunnen zijn?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Secretstar , gewoon de facturen tot ruim een half jaar terugkijken, dan ontdek je vanzelf waar je extra korting op krijgt, die komende maand gaat vervallen.

De specificaties staan in de regel op bladzijde 2 van de factuur.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• May 22, 2025

Zou kunnen. Niet op linkjes klikken, want dat is bij zo'n mail misschien heel verleidelijk. 

Ben je geen nieuwe klant?

Volgens mij zou KPN hier überhaupt geen mail over sturen denk ik. Al zou je nieuwe klant zijn en al zou je korting echt aflopen, dan krijg je zo'n mail niet Volgens mij.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 22, 2025

Ik ben geen nieuwe klant en naar mijn weten heb ik geen nieuwe extra diensten afgenomen.

maar ik hoop niet dat er iets aan mijn abonnement bewijzend gaat worden

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 22, 2025

Gewijzigd bedoel ik

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 22, 2025

Wie is de afzender, en welk mailadres gebruiken als afzender?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 22, 2025

Afzender is kpn met mailadres noreply@kpn.com.

daarom lijkt het me wel een echt bericht van kpn. Maar ik weet niet waar dit over gaat….

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 22, 2025

Heb je een voorbeeld van de mail, zonder persoonlijke details? En staat er een actie in die vereist is?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 22, 2025

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Beste ​@Secretstar , gewoon de facturen tot ruim een half jaar terugkijken, dan ontdek je vanzelf waar je extra korting op krijgt, die komende maand gaat vervallen.

De specificaties staan in de regel op bladzijde 2 van de factuur.