Skip to main content
Antwoord

Ik krijg geen e mails meer binnen

• October 17, 2022
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

hallo ik krijg geen e mails meer binnen op ***********8 ik hen alles al verwijderd dus mijn mail zit niet vol toch geeft hij popmail aan 

Admin: privégegevens verplaatst naar profiel en eigen topic aangemaakt voor je vraag

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Revano. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen mailtjes meer ontvangt. Op wat voor een apparaat haal je jouw email op en gebruik je daarvoor KPN webmail of een e-mailprogramma (welke?). Op de pagina E-mail instellen, gebruiken & problemen oplossen vindt je hoe je jouw e-mailadres kan instellen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 20, 2022

Hoi @Revano. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je geen mailtjes meer ontvangt. Op wat voor een apparaat haal je jouw email op en gebruik je daarvoor KPN webmail of een e-mailprogramma (welke?). Op de pagina E-mail instellen, gebruiken & problemen oplossen vindt je hoe je jouw e-mailadres kan instellen. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt om jouw e-mailadres op de juiste manier in te stellen. Anders weet je mij te vinden. 😊