Skip to main content

Hallo allemaal

 

Wie kan me helpen/advies geven wat ik moet doen om mijn  mailadres weer werkend te krijgen

 

Sinds de overzetting naar KPN krijg ik op mijn hotmail adres geen mail meer binnen, ik kan ook niets verzenden ik krijg de mail direct terug, wat is, of wat doe ik fout

 

 

Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen:
Uw bericht werd niet bezorgd omdat de e-mailprovider van de ontvanger het heeft geweigerd.

 

Als ik een mail stuur naar mezelf, krijg ik dezelfde boven staande melding :nerd:

Ik hoop dat jullie een oplossing weten voor dit probleem, alle instanties, ziekenhuizen etc houden me op de hoogte met dit hotmail adres, ook post voor mijn 88 jarige moedertje komt nu dus niet meer binnen, nu ben ik via mail onbereikbaar, en mis ik dus veel mail, wat erg lastig is

 

Dank voor het helpen/hulp en meedenken :relaxed:

Met een vriendelijke groet

Hey @Chicka, wat gek dat je mail het ineens niet meer doet, ik lees dat je een Hotmail e-mailadres gebruikt. Hotmail is niet van Telfort of KPN en staat los van de overgang naar KPN. Maar het is wel gek - en heel lastig-  dat het ineens niet meer werkt, dus ik denk graag met je mee. 

Hoe gebruik je jouw e-mail? Log je altijd in via de website van Hotmail of heb je je e-mailadres ingesteld staan op een e-mailprogramma op je computer of misschien telefoon? Sowieso ben ik wel benieuwd of het inloggen op Hotmail lukt, en of vanuit daar alles werkt. Misschien zijn er hier ook nog wel anderen die handige suggesties hebben.

Ik hoor graag of het is gelukt!


@Alexandra hallo kanjerrrrrrrrrrrrrrrrrr :blush:

Ik weet dat hotmail niet van Telfort of KPN is, maar het is wel vreemd dat precies toen de problemen zijn ontstaan bij de overgang

Ik kijk vanavond of morgen even verder op mijn telefoon, ik log altijd in op de orginele website, inloggen werkt wel, maar het ontvangen of berichten sturen niet, ik heb al veel gewist in het postvak, hotmail afgesloten en opnieuw aangemeld, maar het helpt niet, pc opnieuw opgestart, cookies etc gewist, niets helpt tot nu toe :smirk:

Ik heb net een moeilijke beslissing moeten nemen over mijn aller liefste kat, die moet ook weg omdat ik haar niet meer kan verzorgen, ze is m,n allessie hier thuis, zaterdag gaat ze hier weg :disappointed_relieved: dus ik heb nu geen energie meer om verder te kijken 

Dus morgen kijk ik even verder, ik kan nu echt niet meer

In ieder geval wel bedankt voor je meedenken en je reactie :hugging:

Groetjes en liefs van mij

 


Ha @Chicka :blush:, het is zeker toevallig dat het precies samen valt. Ik zoek graag met je mee waar ik kan. 

Och, wat rot dat je deze beslissing over je kat hebt moeten nemen en dat je zaterdag afscheid gaat nemen. Zo te lezen is het de beste beslissing, maar dat maakt het natuurlijk niet minder moeilijk. Heel veel sterkte :hugging:, ik snap dat je hoofd er dan even niet naar staat om naar je mail te kijken. 

Laat maar weten of het vanaf een ander apparaat, zoals bijvoorbeeld je telefoon, wel lukt. Ik ben benieuwd. Sterkte en groetjes!


@Alexandra Grote kanjer :blush:  

Kanjer ik ben nog geen steek verder gekomen, m,n hoofd loopt over :disappointed_relieved:

Morgen gaat m,n allessie weg, daar heb ik veel verdriet van :disappointed_relieved:, ik lig/val steeds op de grond met haar bak verschonen ivm m,n evenwicht etc, daarbuiten m,n mamsje van 88 jaar waar ik niet heen kan, 3 weken geleden een ongeluk met m,n scootmobiel gehad, niet mijn schuld, en mamsje woont 26 km van me af, dus nu helemaal geen vervoer tot hij gemaakt is, en ga zo maar door, en door, alles zit tegen

Ik hoop dat ik volgende week even naar dit probleem kan kijken op m,n laptop, volgens mij als ik een bericht via de telefoon naar mezelf stuur komt hij wel op de telefoon binnen, de ene keer doet outlook het wel, paar minuten later bijv weer niet op m,n lappetoppie, raar iets/probleem

Volgende week kijk ik even verder kanjer

@Alexandra Groetjes en liefs van mij, en FIJN, TOP dat je zo meedenkt :hugging:

 


Hey @Chicka, ach wat een gedoe allemaal.. Ik hoop dat je het weekend ondanks alles toch een beetje goed door gekomen bent, ik kan me voorstellen dat dit alles heel zwaar voor je is. 

Kijk er rustig even naar wanneer je er tijd en energie voor hebt. Als ik je ergens mee kan helpen, dat weet je me hier te vinden! En pas goed op jezelf :hugging:


Hoi @Chicka, ik hoop dat je een beetje rust gevonden hebt en er intussen uit gekomen bent. Ik wens je fijne feestdagen toe en je weet mij/ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.


Heyyyyyyy@Alexandra grote kanjer :hugging:

Nee kanjer ik ben nog niet tot rust gekomen, probleem is ook nog niet opgelost

Ik krijg er geen tijd voor om het uit te zoeken, ik moet steeds meer dingen voor mams regelen, nu ben ik weer bezig met bewindvoering etc etc, regel dat maar eens met m,n slechte zicht, scootmobiel nog niet terug door dat ongeluk, niet naar haar toe kunnen door dat virus en geen scootmobiel, ze woont 25 km van me af, etc etc etc, poes Luna weg waar ik niet meer voor kon zorgen, en die ik vreselijk Mis, dus nog steeds vol op problemen :nerd: ,

Eigen instanties wat ook steeds niet  goed gaat :smirk:

Dus ik moet veel bellen, hoop echt dat dat onbeperkt goed staat :nerd:

Ik kan door dit ook niet naar ziekenhuizen voor mezelf, dus nog steeds ellende hier

Liefffffffffffffffffffff dat je aan me denkt :blush:, ik wens jouw, alle moderatoren en mee lezers wel fijne feestdagen 

Je hoort me weer over het oorspronkelijke probleem als ik meer tijd heb

 

Groetjes van mij :hugging:


@Chicka He bah, wat een naar gedoe allemaal. Heel veel sterkte! Geef maar een gil als ik je ermee helpen kan. Groetjes :blush: