Skip to main content

Sinds gisterochtend dinsdag 17 mei krijg ik geen mail meer binnen op mijn freeler account. Ik krijg de volgende foutmeldingĀ 

De emailserver heeft uw aanmelding afgewezen. Controleer de gebruikersnaam voor dit account in de Accountinstellingen

Ik heb niks verander en de gebruikersnaam is gewoon juist. Is er bij jullie iets aan de hand?

Ā 

Ojee @Henk9251, dat is verre van handigĀ šŸ™

Gaat het om het mailadres dat je ook gebruikt hebt om in te loggen op het forum?Ā 

Ā 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Ja dat mailadres ging het over. Inmiddels is het mailadres weer vrijgegeven. Probleem is dat het mailadres niet toegevoegd kan worden aan mijnKPN, dat is nog steeds niet gelukt bij de afdeling Service. En het zou prettig zijn als je geĆÆnformeerd wordt als je mailadres wordt geblokkeerd door het Abuseteam en waarom.Ā 


Ah, het mailadres was dus geblokkeerd door Abuse? Bij Freeler mail is het niet mogelijk om een koppeling met MijnKPN te maken (nu niet en nooit niet, dit kan gewoon echt niet helaas) en daardoor wordt het ook lastig om je te bereiken, als je mailadres geblokkeerd is.Ā 

Dat je mailadres weer vrij is gegeven, houdt denk ik wel in dat je inmiddels contact hebt gehad met abuse, of vergis ik me daarin? Als je ze nog niet gesproken hebt, wil ik je aanraden om een mailtje te sturen naar abuse@kpn.com, zodat ze je uit kunnen leggen wat er precies aan de hand is geweest!


Ja, dat is allemaal gelukt, contact is er geweest. Als de freeler mail niet aan MijnKPN te koppelen is, hoe kan ik dan het wachtwoord veranderen?Ā 


Bij Freeler mail is het niet mogelijk om een koppeling met MijnKPN te maken (nu niet en nooit niet, dit kan gewoon echt niet helaas)...

Waarom niet eigenlijk? Waarom voegt KPN dat niet gewoon samen met de rest? Net als dat het met Telfort,Ā XS4ALL en vele andere adressen gedaan heeft?

Ik heb geloof ik ook ooit nog een freeler adres gehad... šŸ™„


Ja, dat is allemaal gelukt, contact is er geweest.Ā 

Ok top!

Als de freeler mail niet aan MijnKPN te koppelen is, hoe kan ik dan het wachtwoord veranderen?Ā 

Dit kan je zelf niet, maar ik wel! Als je er klaar voor bent,Ā stuur ik je een privĆ©bericht met een tijdelijk wachtwoord.Ā Als je inlogt viaĀ https://email.kpn.comĀ met de Freeler account gegevens (belangrijk:Ā Ā je moet klikken opĀ "Login voor Freeler") kan er door jouzelf een wachtwoord aangemaakt worden. Daarna heb jeĀ weer toegang tot de e-mail met een eigen gekozen wachtwoordĀ :slight_smile:

Als jij me groen licht geeft om hier mee aan de slag te gaan, doe ik dat direct!