Skip to main content

Ik krijg vanaf 29 juli 2022 geen emails via mijn telfort adres binnen. Ook kan ik niet inloggen op mijn webmail. Of mijn inlognaam wordt niet herkend en de andere keer is mijn wachtwoord niets juist. Ik kan niet via "wachtwoord vergeten" een wachtwoord opnieuw instellen, want de emailnaam is niet bekend. Ik kan nu niet bij belangrijke mail.

Wat nu????

Hallo @Dutchbol 

 

Als je via je MijnKPN ID inlogt op email.kpn.com kan je daar kijken of je email adressen er nog staan, als je op het > achter een hoofd email adres klikt zie je alle extra email adressen (aliassen) die eronder hangen.

Je kan daar ook het wachtwoord van het hoofdaccount wijzigen, dat wachtwoord geldt dan ook gelijk voor alle extra email adressen.

 


Het probleem zat in het hebben van een apart contract voor de telfort email. Hierdoor kon ik mijn wachtwoord niet aanpassen. Deze is nu toegevoegd aan mijn kpn contract en staat nu ook bij mijn overige mailaccounts. Ik kon nu eemvoudig met het contractnummer het wachtwoord wijzigen. Ik ben hierbij zeer goed geholpen door de kpnmedewerker op facebookkpn.


Fijn dat je er nu weer bij kan en dat je het hier meld.

Je had dus nog een apart email only contract voor de Telfort email adressen, dat is nu opgeheven neem ik aan omdat de email adressen nu allemaal onder je KPN Thuis abonnement zitten?

 


Inderdaad het is opgeheven. Het heeft een voordeel want het past binnen het aantal emails, welke men mag hebben. Ook de kosten van het aparte abonnement hoef ik  niet meer te betalen.