Skip to main content

Van een kennis hoorde ik dat er afgelopen weekend een aantal zenders gratis te zien waren. Hij had hierover een mail ontvangen.
Die mail heb ik nooit gekregen.
Ik krijg eigenlijk nooit mails van KPN met aanbiedingen, wel krijg ik de factuur maandelijks toegestuurd.
Moet ik iets in mijn account instellingen wijzigen om ook mails met aanbiedingen van KPN te ontvangen?

Hallo @Roef in MijnKPN kun je aangeven op welke wijze over wat je geïnformeerd wilt worden.

Bij een aanpassing, vergeet niet om ook even op te slaan.

 


@JanD Bedankt voor je reactie.
Kun je aangeven waar in MijnKPN ik dat kan aangeven? Ik kan het niet vinden.


Hallo @Roef , ik kan het helaas ook niet zo snel terugvinden en toch heb ik zelf ook eens mijn e-mailadres aangepast.

Misschien kan een moderator ons op weg helpen, want ik wil het ook graag weten.

 

 


Of je nieuws e-mails krijgt (o.a. zenderwijzigingen, acties) kun je instellen:

Log in op MijnKPN. Klik bovenaan op profiel. Rechts op de pagina klik je, onder Privacy & personalisatie op de blauwe button met ‘beheer uw instellingen'.


Hallo @PeterG , de getoonde manieren van communiceren met KPN kan ik dan aan- of uitvinken, maar ik kan niet meer vinden hoe ik bijvoorbeeld mijn e-mail of mobiel nummer kan wijzigen, dat kon eerder wel.

 


Het is een hele omweg;

 

  • Webomgeving mijnkpn (niet de app)
  • Privacy en personalisatie

  • Beheer uw instellingen

 

 


hoe ik bijvoorbeeld mijn e-mail of mobiel nummer kan wijzigen, dat kon eerder wel.

Gewoon ook via "Profiel” en dan aan de linkerkant onder Mijn Account.

Als je email wijzigt dan wijzig je dus ook in KPN ID.

En je 06 nummer kun je daar gewoon wijzigen.

Ik snap niet dat je dat niet kunt vinden….


Hallo @PeterG  en @Anneke-Anna , bedankt voor jullie reacties, ik ga het uitzoeken.

Ik heb eerder een emailaccount voor facturen, nieuwsbrieven e.d. aangepast, maar dat wijzigde niet mijn KPN-ID, dus er moet nog ergens een ander rubriekj zijn (geweest) waar je de communicatievoorkeuren aan kan/kon passen.

Maar als TFT klant ben ik nog niet zo thuis in het KPN menu.

 


Ik had niet zo snel gezien dat @PeterG ook al antwoord had gegeven. 
 

@JanD Hier staat info mbt e-mail wijzigen, toevoegen etc.

linkje
 

Voorheen vond ik alles ook duidelijker te vinden trouwens. 


Hallo @Anneke-Anna , bedankt, maar dat linkje bedoel ik niet.

Er is binnen MijnKPN  een rubriek waarin je je communicatievoorkeuren kunt wijzigen en/of aan/uitzetten zoals je emailadres, mobiel nummer en sms waar KPN nieuwsbrieven, facturen, berichten e.d. naar toe kan sturen.

 


Hallo @Anneke-Anna , bedankt, maar dat linkje bedoel ik niet.

Er is binnen MijnKPN  een rubriek waarin je je communicatievoorkeuren kunt wijzigen en/of aan/uitzetten zoals je emailadres, mobiel nummer en sms waar KPN nieuwsbrieven, facturen, berichten e.d. naar toe kan sturen.

 


Communicatievoorkeuren vind je in de webomgeving onder ‘mijn profiel’ privacy&personalisatie wat ik eerder schreef :-) 

 


Hallo @PeterG  en @Anneke-Anna ,  ben er uit,

bedankt voor het meedenken.:relaxed:


Hoi @Roef, heb jij het ook kunnen vinden?


Bedankt @Thomas , ik heb het wel kunnen vinden. Ik krijg dan twee mogelijkheden om verder te gaan:

KPN ID en Thuis. Bij beide kun je de instellingen aanpassen. Bij beide heb ik alle mogelijkheden behalve SMS aangevinkt. Ook heb ik niet aangevinkt de mogelijkheden onder "mag het persoonlijker?"
Dat heb ik dus altijd al zo ingesteld staan. Desondanks geen mails mbt gratis zenders etc.

ps: Vanwege privé omstandigheden is mijn reactie wat later.
 


Ik heb even gekeken in je dossier en zie nu áán staan dat je per mail op de hoogte gehouden wilt gehouden worden voor acties en dergelijke.
In het vervolg zul je die dus ook krijgen. Dit gaat niet met terugwerkende kracht helaas.


Dat is mooi @Thomas , maar aan de instellingen heb ik niets gewijzigd. Ze stonden altijd al zo! 
Ben benieuwd.:thinking:


Hoi, Roef.

Op dit forum is er ook altijd wel iemand die het vermeldt.

En via m'n eigen site (breedbeeldweetjes) doe ik het sowieso.


Dat is wel merkwaardig dan. Ik heb je gegevens nog een keer bevestigd in onze systemen. Mocht het nog een keer gebeuren laat het me dan vooral weten!


OK, bedankt.


Is ie niet in de Spammap terecht gekomen?