Hallo @LeenDroogendijk als je via de KPN webmail je mail afhandelt, hoe ziet het er dan uit?
Webmail ziet er goed uit. Ik heb er ook naar gekeken via een oude computer met Thunderbird, en daar is het ook goed.
Naar aanleiding van uw reactie kreeg ik een nieuwe mail, die er ook goed uitziet. De drie kapotte mails zijn echter nog steeds kapot. Waarschijnlijk geen KPN probleem dus, maar een (hopelijk eenmalige) “hik”.
Dank u.
@LeenDroogendijk
Je kunt deze emails nog weer goed binnenkrijgen. En de procedure waarmee is heel simpel. Log in bij de KPN webmail, exporteer deze emails (“Email opslaan") naar jouw bijv. laptop. importeer deze emails weer in de KPN webmail. Hopelijk komen deze emails nu wel zonder problemen binnen in jouw (POP ??) account op jouw bijv. laptop ?
Hoe vol is jouw geheugen van jouw bijv. laptop ? Als de schijf bijna vol is, willen er nog wel eens “rare dingen” gebeuren.
@WMG-N Dank voor uw reactie. De emails op zich waren niet interessant, dat was al aan het subject te zien. Omdat er drie achtereenvolgende waren met dezelfde corrupte body was ik bang dat er echt iets fout zat in het systeem. Geen enkele van mijn disks is zelfs maar voor 50% vol, dus dat kan het probleem niet hebben veroorzaakt. Misschien een tijdelijk gebrek aan RAM, maar dat is niet meer te achterhalen.
@LeenDroogendijk
Prima !!!! Geen enkel probleem !!!
Soms zijn er (tijdelijk) veel programmas actief die ook nog eens veel CPU in beslag nemen. dan kunnen er ook “rare dingen” gebeuren.
Misschien kun je bovenstaande tip nog een keer gebruiken.
(Einde discussie wat mij betreft).