Skip to main content
Antwoord

Ik krijg om de haverklap de melding in Thunderbird en webmail dat mijn email/wachtwoord niet kloppen.

• June 12, 2025
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik krijg om de haverklap de melding in Thunderbird en webmail dat mijn email/wachtwoord niet bekend zijn. Ik heb het wachtwoord al gereset en soms werkt het en soms weer ineens die melding. herkent iemand dit? Ik xzzie ook geen mogelijkheid om contact met KPN te zoeken hierover.

Beste antwoord door Anonymous

Heb je misschien een VPN client aanstaan ​@ticonast ?
Dan kan je ook dat soort problemen krijgen, zeker als er vaak van IP adres gewisseld wordt.

Het makkelijkst om met de KPN klantenservice in contact te komen is een belafspraak (bijna onderaan aan de rechterkant op die pagina) maken, de klantenservice belt je dan op een moment dat het jou uitkomt.

5 reacties

• June 12, 2025

Heb jij ergens nog een emailprogramma draaien wat ook mail op haalt? Een email app op je smartphone of tablet misschien? 

Daar staat mogelijk nog een verkeerd wachtwoord ingesteld. Dat programma of app probeert telkens in te loggen met dat verkeerde wachtwoord. En dan blokkeert KPN je account telkens even.

• Antwoord
  • June 12, 2025

Heb je misschien een VPN client aanstaan ​@ticonast ?
Dan kan je ook dat soort problemen krijgen, zeker als er vaak van IP adres gewisseld wordt.

Het makkelijkst om met de KPN klantenservice in contact te komen is een belafspraak (bijna onderaan aan de rechterkant op die pagina) maken, de klantenservice belt je dan op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 12, 2025

Uh ja mijn Norton zet iedere keer VPN aan. Dat ga ik maar eens uitzetten! Kan dat ook invloed hebben op de webmail???

• June 12, 2025

Ja elke VPN kan dat veroorzaken, misschien kan je in Norton VPN Thunderbird en de KPN webmail website uitsluiten zodat deze niet via de VPN verbinding loopt.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 12, 2025

Elke wijziging van IP (via VPN ook) heeft tot gevolg dat je uitgelogd bent. In webmail zul je dan “sessie verlopen” krijgen. Ik heb nog nooit een melding “wachtwoord onjuist” of iets dergelijks gehad.

In webmail ben je na enkele uren inactief ook uitgelogd in verband met veiligheid.