Skip to main content

Hallo, ik krijg sinds dinsdag jl ook geen mails meer binnen. Ook niet naar mijzelf.  Versturen naar andere adressen gaat wel. Er is niets aan mijn adres of instellingen verandert. Graag een oplossing. Groet, Chris

En waar zijn de mails gebleven die afgelopen dagen naar mij zijn verstuurd? Ik krijg geen foutmelding als ik een mail vanaf mijn werk naar mijn mailadres verstuur.

 


En waar zijn de mails gebleven die afgelopen dagen naar mij zijn verstuurd? Ik krijg geen foutmelding als ik een mail vanaf mijn werk naar mijn mailadres verstuur.

 

Krijg je op je werk wèl een (fout)melding als je een mail naar je privé-adres stuurt @Multipar ???

 


@N.N. Nee, ik krijg geen foutmelding op werk mail . Ook mails naar andere gekoppelde mailadressen, zelfs het originele mailadres wat gekoppeld is, komen niet aan.

 


Hi @Multipar, ik denk ook graag mee. 

Gaat het hier wel om een KPN e-mailadres? Dus @kpnmail.nl? Mag ik ook weten welk e-mailprogramma je gebruikt? 


@Multipar 

Verander eens alle wachtwoorden (ook die van Mijn KPN), kies een STERK wachtwoord en zorg ervoor dat al die wachtwoorden verschillend zijn. Maakt dat een verschil ? Is er iets verdacht te zien in Mijn KPN ?


Reageer