Skip to main content

ik heb een mailadres *****@fprins.nlĀ onder outlook, dit heeft jaren goed gedraaid en nu de laatste weken krijg ik steeds:

Geef uw gebruikersnaam en het wachtwoord op voor de volgende server.

Server: pop.kpnmail.nl

Gebruikernaam: ****@fprins.nl

Wachtwoord ********

Ik heb niets veranderd en ik kan er op geen mogelijkheid in komen.

Wel kan ik inloggen op de webmailĀ 

Kunt u zeggen of er iets gewijzigd is?

Ā 

Admin: reactie aangepast i.v.m. privacy

Ā 

Hallo @Fred PrinsĀ als je via de webmail wel binnenkomt is er met je gebruikersnaam en wachtwoord niets mis, maar is er een instelling in Outlook niet (meer) goed.


Lukt het nog wel in te loggen op de KPN webmail @Fred Prins? Kom je daar ook niet in, dan adviseer ik je om het wachtwoord aan te passen.Ā 


Ik heb ook een emailadres *****@kpnmail.nlĀ onder outlookĀ en krijg opeens de melding:

Geef uw gebruikersnaam en het wachtwoord op voor de volgende server.

Server: pop.kpnmail.nl

Gebruikernaam: ****@kpnmail.nl

Wachtwoord ********

Ik heb niets veranderd.Ā 

Ā 

Klopt het dat er dan iets aan de hand is bij de KPN en dat deze melding ook zo weer verdwenen kan zijn?Ā 


Er is op dit moment een mail storing @VlearmoesĀ . Zelfs inloggen gaat momenteel inderdaad niet. (waarschijnlijk hebben ze dat even uitgezet vanwege de storing).

Actueel topic (gemaakt door kpn zelf)

Ā 


Er is op dit moment een mail storingĀ @VlearmoesĀ . Zelfs inloggen gaat momenteel inderdaad niet. (waarschijnlijk hebben ze dat even uitgezet vanwege de storing).

Actueel topic (gemaakt door kpn zelf)

Ā 

Klopt. Deze melding heb ik al vaker gehad in het verleden. Dus dan is het een kwestie van rustig afwachten tot de storing voorbij is.