Skip to main content

om mijn kpn e-mail te openen moet mij aanmelden bij Microsoft en dat lukt mij niet

Hallo @Dolf Nagelkerke 

 

Hoe probeer je KPN e-mail te openen, via webmail of een mailprogramma van Microsoft (zo ja, welke?) en wat lukt er niet met aanmelden, welke (fout)melding krijg je te zien?

Je kan waarschijnlijk beter overstappen op Thunderbird: https://www.thunderbird.net/nl/
Je hebt daarvoor geen Microsoft account nodig en je mailgegevens worden dan ook niet bij Microsoft opgeslagen (indien het hier om New outlook gaat).

Bijkomend voordeel is dat Thunderbird ook je contacten en agenda kan synchroniseren met je KPN mailaccount.

 


Voor MS-problemen moet je bij MS zijn @Dolf Nagelkerke , zie verder de reactie van @GeSp 


Is het nog gelukt Dolf? Ik denk dat het inderdaad een kwestie is van instellen.


Gebruik je niet het programma Outlook 365, die je hebt overgeschakeld op de 'nieuwste versie'. Ik hoor dat deze update behoorlijk opdringerig is voor gebruikers om een Microsoft-account te gebruiken. 

De oudste versie heeft dat niet. Maar als je het simpel wilt houden, dan is Thunderbird een goed alternatief als e-mail programma. 


Dat zou inderdaad ook nog kunnen @AriënC, goede tip!


Reageer