Skip to main content
Beantwoord

Ik moet mijn e-mailwachtwoord wijzigen maar dat lukt niet. Help!

• January 14, 2026
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb een sms gekregen met de melding dat ik het wachtwoord van mijn email moet wijzigen, omdat anderen toegang zouden hebben. Ik heb ook daadwérkelijk geen toegang meer tot email. 

Ik moet dat wijzigen via Mijnkpn ID. Die gebruik ik nooit, dus weet mijn wachtwoord niet meer. Dát wachtwoord wijzigen, moet weer via mijn email, die dus niet meer toegankelijk is.

Een andere optie zou zijn, om dat via mijn klantnummer te doen. Als ik dat probeer, dan krijg ik de melding dat ik geen verbinding heb met een KPN netwerk, wat klopt, wat ik heb alleen Mailonly, door overstap. Werkt dus ook al niet. 

Dan kom ik nog de suggestie tegen, om een nieuw KPNID aan te maken met een ander mailadres en dááraan, het mailonly adres te koppelen. Nieuw aanmaken is gelukt, maar koppelen niet. Krijg ik de foutmelding dat de gegevens niet zouden kloppen ( mijn klantnummer werkt waarschijnlijk niet meer ).

Oftewel, ik ben twee uur verder n.a.v. een smsje en nog geen steek opgeschoten. Vroeger hadden jullie een chat, waarmee het zo opgelost was, maar die optie vind ik ook nergens meer. 

Wat is nu de oplossing?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@jvanderstelt, goed dat je deze vraag hier stelt. 

Voor de zekerheid, je hebt geprobeerd zoals hier aangegeven? E-mail wachtwoord of gebruikersnaam vergeten. Het kan ook zijn dat het klantnummer onjuist is. 

Mocht het toch allemaal niet lukken, neem dan contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2026

Hi ​@jvanderstelt, goed dat je deze vraag hier stelt. 

Voor de zekerheid, je hebt geprobeerd zoals hier aangegeven? E-mail wachtwoord of gebruikersnaam vergeten. Het kan ook zijn dat het klantnummer onjuist is. 

Mocht het toch allemaal niet lukken, neem dan contact met ons op. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.