Skip to main content
Vraag

Ik moet steeds opnieuw inloggen op mijn webmail

• September 1, 2026
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Ook al staat de beveiliging op ‘nooit’. IEDERE keer, zelfs wanneer ik mijn tabblad open laat staan, moet ik opnieuw inloggen. Het is gekmakend. 
wie weet een oplossing? 

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • September 7, 2026

Hoi ​@Kkkarin . Welkom hier.

Dat klinkt inderdaad behoorlijk frustrerend, zeker als je het tabblad open laat staan en toch steeds opnieuw moet inloggen.

Kun je aangeven welke browser je gebruikt? Dan kunnen we wat gerichter met je meekijken. Het kan bijvoorbeeld te maken hebben met de manier waarop cookies of sessiegegevens in de browser worden bewaard, ook wanneer de beveiligingsinstelling binnen de webmail op ‘nooit’ staat.

Je zou eventueel ook alvast kunnen controleren of cookies voor de KPN-webmail zijn toegestaan en niet automatisch worden verwijderd wanneer je de browser afsluit.

Laat even weten welke browser je gebruikt, dan kijken we vanaf daar verder.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • September 7, 2026

Ik log wel 10 keer per dag opnieuw in. Met een netwerk wissel (wifi <-> 5G) bijvoorbeeld ben ik ook weer uitgelogd. 

Maar het is een paar tikjes. Gebruikersnaam en wachtwoord worden onthouden in m'n browser. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 8, 2026

Beste Erwin,

Dank voor je snelle reactie!

Ik gebruik Google Chrome als browser. Eerlijk gezegd zou ik niet weten hoe ik moet zien of cookies zijn toegestaan.

Groet