Skip to main content
Antwoord

Ik ontvang dubbele mails en soms verdwijnen e-mails op Samsung A34

• February 24, 2025
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

bij postvak IN te ontvangen email bij mijn Samsung mobiel A34,, eerst wel email ontvangen, maar na een tijdje zijn de emails plotseling verdwenen, ook niet via prullenbak terechtgekomen.

en te ontvangen emails zijn dubbel, dwz elke email aan de linkerzijde voorzien van een blauwe en een rode stip, de ontvangen emails zijn dezelfden (dubbele emails). ik ontvang graag een oplossing.

M.V.G.  

Dhr. Ho

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@probleem met email ontvangen, welkom op onze community! Is het gelukt? Dit klinkt ook wel alsof je e-mail nog op een ander apparaat ingesteld hebt staan met pop3, die de mailbox leeg haalt. Kan dat?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • February 24, 2025

​@probleem met email ontvangen 

Ik zou allereerst alle KPN wachtwoorden, inclusief dat van het KPN ID, vervangen door nieuwe wachtwoorden en zorg ervoor dat alle wachtwoorden verschillend zijn.

Kijk eens in de KPN webmail. Gebeurt daar hetzelfde ? Niet toevallig recentelijk een update gehad ?

Bedankt

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 26, 2025

Hoi ​@probleem met email ontvangen, welkom op onze community! Is het gelukt? Dit klinkt ook wel alsof je e-mail nog op een ander apparaat ingesteld hebt staan met pop3, die de mailbox leeg haalt. Kan dat?

😀 bedankt,

Ik moet nog bekijken.