Skip to main content

Goedendag,

ik krijg van het ene op het andere moment geen mails meer binnen. Nu heb ik een maand geleden een abonnement opgezegd en ik dacht als mijn mailadressen overgezet op mijn overgebleven internetabonnement. 
is dit te controleren?

probleem is wel dat u mij niet kunt mailen want ik kan ze niet ontvangen?

of komt dit buiten mijn mailbox binnen ?


 

Hoi @Drieborg, nadat een abonnement wordt opgezegd blijft het e-mailadres nog een aantal maanden actief. Na 1 maand zou het nog moeten werken. Het e-mailadres wat op je forumprofiel staat is zo te zien nog wel actief. Ook de andere adressen die bij het abonnement actief waren zijn nog actief. Heb je daarmee ook al ingelogd op de Webmail, om te kijken of daar wel mail is ontvangen?


Goedendag Jasper 

na mijn eerste melding afgelopen dinsdag werkte alles plotseling weer goed. 
nu sinds vanmorgen 10.30 krijg ik weer geen mails binnen. 


1 uur daarvoor kreeg ik de melding dat mijn andere abonnement definitief is opgezegd. 


Kan een en ander met elkaar te maken hebben ??

of is dit toeval  

 

Volgens  mij staan alle e-mailadressen op het goede klantnummer. 
of is er nog 1 blijven staat op het oude klantnummer eindigend op 3018 

Ik heb 15 minuten gelden nog iemand gevraagd om een mail te sturen maar zie niets binnengekomen 😳

ik hoor graag  

met vriendelijke groet 😀



 


Alle mailadressen die horen bij het abonnement wat op je profiel staat zijn nog steeds actief @Drieborg. Bij dat abonnement staat ook geen opzegging, dus dat wekt de vraag wat voor abonnement precies is opgezegd. Is/was die ook op dezelfde postcode en huisnummer actief, of op een ander adres?