Skip to main content
Antwoord

Ik ontvang geen e-mails meer en e-mails worden niet verzonden op Windows 11 PC

• February 9, 2025
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Goede avond.

Ik gebruik out look en draai op windows 11

Enkele maanden geleden is het programma out look vervangen door een nieuwere versie. Out look draaide voorheen goed. Na de vervanging bleef het programma ook goed draaien.

Tot vandaag Ik ontvang geen e-mails meer. Als ik e-mails verzend worden ze in de map concepten geplaatst en niet verzonden.  Op android systemen werkt het wel maar de mails komen niet aan op de desktop waar windows 11 op draait

Controle.

Ik kan inloggen in de web side mail

Account geeft het volgende aan

Imap conf.

Hostnaam imap.kpnmail.nl

Poort 993

Veilig verbindingstype

SSL/TLS (aanbevolen)

Smtp.conf

Hostnaam smtp.kpnmail.nl

Poort

587

Veilig verbindingstype

Start TLS

Gebruikersnamen worden vermeld , komt deze specificatie overeen met uw controlelijst.

Graag advies.

Vriendelijke groeten

R.G.Schook

(kan alleen gebruik maken van android m.b.t e-mail)

Ben niet te technisch

Admin: bericht aangepast en privégegevens verwijderd

Beste antwoord door Ronald G. S.

Ronald G.S

Het probleem van het niet verzenden en ontvangen van e- mails en het plaatsen in de map concepten van de deze niet verzonden  e-mails is plotseling gisteren opgelost.

Kreeg de e-mails met rode uitroeptekens in de map " in”.  De tijdvermelding klopte in het geheel niet Was in de nacht verzonden door “het systeem” Daarna werkte het systeem weer normaal gelukkig.

Vermoedelijk is de oorzaak een update, die daarna is gerepareerd. Alleen vreemd dat er hierover geen andere klachten waren 

Bedankt voor de aandacht

Vriendelijke groeten

R.G. Schook

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 9, 2025

Kan je Outlook niet terug draaien naar de vorige versie? Mijn ervaring, en die van anderen, is dat deze Nieuwe Outlook vrij hopeloos werkt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 12, 2025

Ronald G.S

Het probleem van het niet verzenden en ontvangen van e- mails en het plaatsen in de map concepten van de deze niet verzonden  e-mails is plotseling gisteren opgelost.

Kreeg de e-mails met rode uitroeptekens in de map " in”.  De tijdvermelding klopte in het geheel niet Was in de nacht verzonden door “het systeem” Daarna werkte het systeem weer normaal gelukkig.

Vermoedelijk is de oorzaak een update, die daarna is gerepareerd. Alleen vreemd dat er hierover geen andere klachten waren 

Bedankt voor de aandacht

Vriendelijke groeten

R.G. Schook

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik wilde net aanhaken en je een paar vragen stellen, maar ik lees dat het weer werkt ​@Ronald G. S.. Dat is fijn! Dankjewel voor de terugkoppeling.