Skip to main content
Beantwoord

Ik ontvang geen e-mails van KPN, hoe los ik dit op?

  • 14 August 2024
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik ontvang op geen enkele wijze emails van KPN. Probeer nu op mijn nieuwe telefoon de KPN app te installeren, maar weet mijn wachtwoord niet meer. Nieuw wachtwoord aanvragen lukt dus niet, want ontvang geen mail. Ook geprobeerd om een nieuw account aan te maken, maar ook dat lukt niet. Je raad het al ik ontvang niet de nodige mail. Staat ook niet in mijn spam en emailadres is juist.

Heeft iemand ook deze ervaring en wat is de oplossing?

 

Controleer in MijnKPN en daarbinnen je profiel of daar de juiste email in staat en aangevinkt is @Heidy Grnndl 

Krijg je ook geen mail als je maandelijkse factuur van KPN klaar staat ???

Ook geen nieuwsbrieven van KPN ???

 


@Heidy Grnndl

Heb je nog een ander emailadres (anders dan de KPN) ? Bijv. van GMail ? Dan kun je een nieuw KPN ID aanmaken met dat bijv. GMail adres en daar wordt dan de bevestingingsemail naar toe gestuurd. Dan kun je vervolgens bij "MijnKPN” of “email.kpn.com” een nieuw wachtwoord aanmaken. Daarna kun  je een nieuw KPN ID aanmaken met het nieuwe wachtwoord

 

Ik persoonlijk stuur altijd een email naar mijzelf met het nieuw wachtwoord. Ik bewaar/noteer dat wachtwoord op een speciale manier zodat het zeer moeilijk is om te ontdekken wat het wachtwoord is.

Emailinstellingen:

https://www.kpn.com/service/ugs/instellen-e-mail-laptop-pc

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. niet kloppende informatie


@Heidy Grnndl 

In welke volgorde ging het mis ? Kreeg je geen email meer binnen voordat je merkte dat je het wachtwoord wilde veranderen ?


Hi @Heidy Grnndl,

Wat gek dat het niet lukt! Ik zie dat anderen je hier al op weg hebben geholpen, en hoop dat het je inmiddels gelukt is. Ik wil je echter ook nog even aanraden om via de telefonische klantenservice via 0800 - 0402 na te vragen of je contact emailadres wel correct in onze systemen staat. Kan geen kwaad om dat even goed te controleren!


Reageer