Skip to main content
Beantwoord

Ik ontvang geen mail door synchronisatie foutcode 0x80c80586

• December 21, 2021
  • 7 reacties
  • 70 keer bekeken

ik krijg geen email meer, kan wel versturen en web mail werkt ook goed

Als ik klik op post ophalen zegt hij Synchronisatie fout 

En ik zag ergens  code 0x80c80586

Ik zoek al dagen maar kom er niet uit 

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @tara300 , wat ik op internet tegenkom i.v.m. deze fout, lees ik het betreffende account binnen het emailprogramma verwijderen en opnieuw aanmaken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Antwoord
  • December 21, 2021

Hallo @tara300 , wat ik op internet tegenkom i.v.m. deze fout, lees ik het betreffende account binnen het emailprogramma verwijderen en opnieuw aanmaken.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 21, 2021

Dank je wel JD, had gehoopt dat het gemakkelijker ging, ben bang dat ik zo alle mappen die ik bij de email heb dan verdwijnen.

• December 21, 2021

Dank je wel JD, had gehoopt dat het gemakkelijker ging, ben bang dat ik zo alle mappen die ik bij de email heb dan verdwijnen.

Hallo @tara300 , als je het IMAP-protocol gebruikt raak je niets kwijt, want dat is een afspiegeling van de KPN-webmail. Als je het POP-protocol gebruikt zou ik voor alle zekerheid de bestaande mail even opslaan op je eigen computer of anderszins.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 21, 2021

ik ga het proberen, dank 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @tara300, welkom op ons forum!
Ik ga er vanuit dat dit de oplossing was!
Mocht dat niet zo zijn, of mocht je nog andere vragen hebben dan weet je ons te vinden!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 22, 2021

Dank , ik heb het account verwijderd, opnieuw aangemaakt en het werkt nu allemaal weer goed en …… ben niets kwijt geraakt.

• December 22, 2021

Hallo @tara300 goed om te lezen dat alles weer goed werkt en je niets kwijt bent.

CC: @Thomas