Skip to main content
mijn hoogbejaarde vader gebruikt altijd de webmail versie van zn KPN mail. (Dit omdat de outlook versie niet meer op zijn oude pc werkt.)



sinds vandaag ontvangt hij mijn mail niet meer. Ook word ik niet meer herkend als een bekende. Hoewel mijn vader mij onlangs heeft toegevoegd aan zn adresboek (deze vraag had hij nooit eerder gehad maar kwam ineens als pop-up in t scherm) zag ik nu in zn inbox, afz onbekend grootte doc 0 .......

ik heb een gewone mail en een mail met bijlage geprobeerd te sturen.

In mn Gmail account staan beide mails als verzonden. Geen foutmelding niets.



hoe kan dit? En vooral hoe los ik dit op
Hoi, Paulien, welkom op het forum! Bijzondere situatie dit. Ik kan alleen niet helemaal duidelijk krijgen in m'n hoofd hoe dit eruitziet. En dus wat de oorzaak zou kunnen zijn. Zie je kans om een screenshot te maken van hoe jouw mails eruitzien bij jouw vader? Je mag dat screenshot hier op het forum plaatsen als je zorgt dat er geen mailadressen zichtbaar zijn. Mocht dat niet lukken, geef het even aan, dan krijg je een mailadres van me waar je het heen kunt sturen. Wil je verder ook, in jouw forumprofiel het mailadres van je vader plaatsen? Dit mag in het veld 'persoonlijke opmerking'. Dan kan ik in ieder geval controleren of daarin alles in orde is aan onze kant.
Beste Erik,



Dank je wel voor je reactie.

Helaas kan ik je geen screenshots meer sturen. Omdat mn vader (93jr) het allemaal heel verwarrend vindt gooi ik onduidelijke mailtjes zo snel mogelijk weg. Ik heb dus geen voorbeelden meer van hoe het er in de mailbox van mn vader uitzag.

Sinds gisteren ontvangt hij overigens mijn mail weer gewoon. Ik ga er dus vanuit dat het een storing was. Maar het blijft altijd lastig om dit gelijk te herkennen. Vanwege zn ouderdom kan ik mijn vader geen nieuwe pc met snelle processor etc meer aandoen. Het gebruik van de mail wordt dan ook steeds lastiger, bijkomend probleem is dat hij heel doof is, dus je begrijpt het al, als hij telefonisch om uitleg gaat vragen is het ook kansloos.



Voor nu is de mail in ieder geval weer oke. Een volgende keer dat het gebeurt zal ik gelijk via dit forum contact met jullie opnemen en screenshots vh scherm maken.



vriendelijke groet,

Paulien
Fijn om te horen dat het weer goed werkt nu. Dan was het waarschijnlijk inderdaad een storing. Wel alvast goed om te weten: we werken aan een nieuwe versie van de webmail. Wanneer deze precies uitgerold wordt is nog niet bekend, maar het zit er wel aan te komen. Dan zal de webmail er dus ook iets anders komen uit te zien. Zodra we weten wanneer de nieuwe webmail uit komt zullen we dat ook op het forum aankondigen.