Skip to main content

Wanneer ik een bestandje van de telefoon naar mezelf mail omdat ik dit op de laptop wil hebben ontvang ik dat mailtje niet.

In Webmail zie ik het mailtje wel staan in de verzonden items.
Ook als ik op de laptop via webmail een mail naar mezelf stuur krijg ik deze niet in de inbox.
Ook als ik mijn eigen mailadres als bcc zet ontvang ik deze niet.

Ik gebruik een mailadres@hetnet.nl

Verschillende vragen gaan over dit onderwerp, maar steeds net iets anders.

Wie weet de oplossing?

Groet,
Jan

Hallo @Ontvang geen mail naar mezelf ,

Welkom! Wat een vreemd probleem! Ontvang je wel mail van anderen?

Ik denk dat het sowieso verstandig is om eerst uit te sluiten of je geen filters ingesteld hebt staan die het ontvangen van de mails kunnen tegenhouden. Log hiervoor in op de webmail, kies rechtsbovenin het scherm voor het tandwieltje, en ga naar ‘Instellingen’. In het scherm wat dan opent, kies je aan de linkerkant voor ‘E-mail’, en kijk je zowel bij ‘Filter Regels’ als ook ‘Geblokkeerde afzenders’ of hier mogelijk zaken tussen zouden kunnen staan die de ontvangst van de mails belemmert.

Ik hoor graag van je of je hier iets wijzer uit geworden bent!


Goedemorgen,

Dank voor je reactie.

Hoe simpel kan het zijn, ik stond daar idd tussen.
Hoe dat kan weet ik niet, ik heb mijzelf daar niet bewust bijgezet.

Hoe dan ook, het is opgelost.

Nogmaals dank.

Groet, Jan


Hallo Jan,

Fijn om te horen dat het opgelost is. Mocht je ook maar ergens het vermoeden hebben dat iemand anders in je mailbox geweest is, en die regel geplaatst heeft, dan raad ik je nog wel aan om het wachtwoord van de mailbox ook te wijzigen. Voor nu komt de mail in ieder geval weer binnen! :thumbsup: